اجرای ۲۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب
کد خبر: 3859905
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

اجرای ۲۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب بیش از ۲۵۰ برنامه با شعار «بسیج،۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» در حال برگزاری است.

اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان میاندوآب

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب بیش از ۲۵۰ برنامه با شعار «بسیج،۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه بسیجیان به عنوان نیروی ارزشی، مکتبی، ولایتمدار و اطاعت‌پذیر همواره در راه دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کرده و می‌کنند، افزود: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمن به این انقلاب آسیب بزند.

پالهنگ با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان شروع تا ۶ آذرماه ادامه دارد، گفت: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با بیش از ۱۰۰غرفه، افتتاح خانه محروم، همایش بسیجیان شهرستان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان، سرکشی از خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌برخوردار، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت ادارات و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و نشست‌های بصیرتی و روشنگری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در میاندوآب بوده که در طول هفته برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افتتاح دو طرح مشاغل خانگی در قالب طرح اشتغال‌زایی زودبازده و دو طرح محرومیت‌زدایی در هفته بسیج از دیگر برنامه‌ها عنوان کرده و ادامه داد: همچنین همزمان با هفته بسیج در میاندوآب چهار طرح اقتصادی و محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود بیان کرد: ارائه خدمات پزشکی رایگان از سوی بسیج جامعه پزشکی، بهداری و بهداشت و درمان شهرستان و خدمات دامپزشکی رایگان توسط بسیج مهندسین، در این هفته با حضور بیش از ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی از دیگر فعالیت‌ها است.

انتهای پیام
captcha