تقدیر امام جمعه همدان از جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)
کد خبر: 3859952
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

تقدیر امام جمعه همدان از جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در همدان، طی مراسمی به‌مناسبت هفته بسیج از سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه همدان از جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان طی مراسمی به‌مناسبت هفته بسیج از سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تقدیر کرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه قدردانی از رزمندگان و ایثارگران باید به فرهنگی فراگیر تبدیل شود، گفت: اگر زحمات مدافعان حرم در جبهه مقاومت نبود همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز باید در همدان و در کرمانشاه با دشمنان در حال جنگ بودیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در اغتشاشات روزهای اخیر دشمن تلاش بسیاری کرد تا امنیت کشور را مختل کند، گفت: این حضور مدافعان حریم اهل بیت(ع) بود که مانع از رسیدن دشمنان به اهداف پلیدشان شد.

حجت‌الاسلام شعبانی اضافه کرد: این کشور حریم اهل بیت(ع) است و به همین خاطر است که حضرت امام خمینی(ره) بارها در خصوص حفظ جمهوری اسلامی تأکید می کردند، این‌که با وجود فتنه‌های دشمنان ایران اسلامی به سمت پیشرفت در حال حرکت است به خاطر حضور و زحمات شما حافظان امنیت است.

وی در پایان گفت: امثال سردار فرجی در استان را باید ثروت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی بدانیم و سپاس‌گزار آن‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha