بسیج ترویج‌دهنده اصل مقاومت در عرصه‌های بین‌المللی است
کد خبر: 3860091
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

بسیج ترویج‌دهنده اصل مقاومت در عرصه‌های بین‌المللی است

گروه اجتماعی ــ مدیركل زندان‌های فارس با تأكید بر اینكه فرد بسیجی در راه خدا جهاد می‌کند، گفت: بسیج ترویج‌دهنده اصل مقاومت و پایداری در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی است.

به گزارش ایكنا از فارس، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس، امروز، 6 آذرماه در حاشیه نمایشگاه آثار شهدا و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس كه در اداره‌کل زندان‌های این استان برپا شده است، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج شجره طیبه، نهادی انقلابی و حرکتی اجتماعی است که از آحاد جامعه تشکیل و با هدف حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام شکل گرفته است.

وی افزود: بسیج نهادی است تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت که از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حفاظت و نگهبانی كرده و فرد بسیجی در راه خدا جهاد می‌کند.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام، تکلیف شرعی و الهی همه ما است، گفت:‌ برای حفظ نظام اسلامی و تأمین امنیت در جامعه، لازم است با روحیه بسیجی، مسئولیت‌پذیری، ایمان قلبی و تلاش مضاعف، خدمتگزار به انقلاب اسلامی باشیم و وظایفی که به ما محول شده را به خوبی انجام دهیم.

مدیرکل زندان‌های فارس گفت: بسیج ترویج‌دهنده اصل مقاومت و پایداری در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی است و تکلیف خود را در برابر انقلاب به خوبی انجام می‌دهد.

وی با تأكید بر اینكه بسیج، مختص قشر خاصی نیست، گفت: ما نیز باید با حفظ ارزش‌های انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان، وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

یادآور می‌شود، نمایشگاه کتاب و دستاوردهای انقلاب و آثار شهدا و رزمندگان به‌مدت یک هفته با همکاری پایگاه مقاومت بسیج زندان‌ها در محل اداره‌کل زندان‌های فارس دایر شده است.

انتهای پیام
captcha