نفوذ سیاسی دشمن در حال زوال و اعتبار سیاسی‌اش در حال تنزل است
کد خبر: 3860252
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

نفوذ سیاسی دشمن در حال زوال و اعتبار سیاسی‌اش در حال تنزل است

گروه اجتماعی ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذ سیاسی دشمن در حال زوال و اعتبار سیاسی‌اش در حال تنزل است و در عرصه‌های سیاسی سقوط آزاد کرده است،بنابراین امروز ایران قلب و مغز تحولات سیاسی و مسلط بر میدان عملیاتی است و این ایران است که امروز در عرصه جنگ اقتصادی دشمن را در رویا‌هایش فلج کرده است.

نفوذ سیاسی دشمن در حال زوال و اعتبار سیاسی‌اش در حال تنزل است/بسیج؛ فرمول غلبه بر مستکبرانبه گزارش ایکنا از همدان، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، 7 آذر ماه در آئین افتتاح سراسری 6 هزار و 155 پروژه عمرانی از طرح ۴۰ هزار پروژه در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان، اظهار کرد: بسیج از اعجاز الهی ذهن رهبر کبیر انقلاب است.
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: بسیج یک الهام بی‌نظیر الهی بر قلب مبارک امام خمینی(ره) بود و حقیقتا شجره طبیه و درخت تناوری است که توسط رهبر جانباز و فداکار انقلاب ریشه‌های مستحکم آن در اعماق ایمان و احساس ملت ایران جای گرفت.
وی اضافه کرد: شاخسارهای این شجره طیبه دل‌انگیز و پرثمر، سرزمین قلب‌ها را با عطر دل‌انگیز خود پر نشاط کرد، بسیج بلد طیب است، سرزمین پاکیزه‌ای است که از آن گیاه پاکیزه رشد می‌کند.
سلامی اضافه کرد: شما خواهران و برادران بسیجی باور کنید و به این حقیقت ایمان داشته باشید که شما تجلی ظهور و نزول نصرت‌های الهی بر ولی خدا و امت اسلام هستید.
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: شما بسیجیان تصویر زمینی ملائک آسمانی هستید که در جنگ بدر و احد برای اتصال به پیامبر اکرم(ص) از آسمان نازل می‌شدند، وجود شوق افزا و شور انگیز شما در این میدان نشان از نزول نصرت‌های الهی بر این سرزمین دارد.
وی بیان کرد: تراکم این حضور سرشار از روح معنویت و فداکاری و فاداری شما بسیجیان، دشمنان ما را مأیوس می‌کند حضور هریک از شما از پرواز یک موشک به سمت قلب دشمن در کفرستان استکبار موثر‌تر است.
سلامی گفت: شما که بی‌وفایی مردمان صدر اسلام که امامان بزرگ ما را در میدان جنگ تنها گذاشتند جبران کردیم، بی‌دلیل نبود که امام خمینی(ره) فرمود پس از اصحاب امام حسین(ع)، امتی بهتر از این ملت وجود ندارد.
این مقام ارشد نظامی گفت: شما بسیجیان وجودتان آرامش بخش و روحیه بخش است، شما به نظام و انقلاب ما قدرت و اعتبار می‌افزاید و الهام ایجاد می‌کنید، ما مفتخریم امروز در این فضا که نشان از رویش احساس جوانان دارد حاضر شده‌ایم.
وی ادامه داد: ما امروز شاهد حضور شما پسران و دختران شاداب در این فضای معنوی و سرشار از روح جوانمردی، ایمان، غیرت دینی، ملی، انقلابی و اسلامی در سرزمین سرشار از تاریخ درخشان و نگینی بر تمدن ایران و اسلام هستیم.
سلامی ادامه داد: همدان سرزمین عالمان بزرگ و علمای شهید و دانشمندان جاودانه، سرزمین سرداران و امیران بزرگ و شهید، سرزمین مردمان بزرگ و سخت کوش و سرزمین 10 هزار شهید است.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: ما در برجسته‌ترین فراز تاریخ اسلام و ایران هستیم در عین حال که امروز و در این لحظه در مرکز میدان جنگ تمام عیار و همه جانبه جهانی هستیم اما در حال غلبه بر دشمن و شکستن رویا‌ها، سیاست‌ها و راهبرد‌های او نیز هستیم.

ایران اسلامی دشمن را به انزوا کشانده است
وی افزود: ما توانسته‌ایم دشمنی را که قصد داشت ایران بزرگ را در انزوا سیاسی قرار دهد خود او را به انزوا بکشانیم، غلبه سیاسی استکبار جهانی بر نظام جمهوری اسلامی ایران امری فاسد شده است.
سلامی ابراز کرد: در تحولات منطقه و جهان دشمنان ما که به ظاهر خود را غالب بر عالم می‌دانستند اکنون چگونه در حاشیه قرار گرفته‌اند، نقش آمریکا و متحدان او که 3/2 قدرت اقتصادی و نظامی جهان را شکل می‌دهد اکنون در حاشیه قرار گرفته‌اند که این به دلیل رهبری امام و انقلاب اسلامی ماست.
این مقام مسئول نظامی گفت: امام و انقلاب نه تنها امت اسلامی را هدایت می‌کنند بلکه دشمن را نیز مدیریت می‌کنند، او با هدایت‌های انقلابی خود تمرکز دشمنان را برهم زده است، امروز دشمن پراکنده، آواره، سرگردان و فاقد توانایی در عمل و عکس العمل است.
وی اضافه کرد: نفوذ سیاسی دشمن در حال زوال و اعتبار سیاسی‌اش در حال تنزل است و در عرصه‌های سیاسی سقوط آزاد کرده است،بنابراین امروز ایران قلب و مغز تحولات سیاسی و مسلط بر میدان عملیاتی است و این ایران است که امروز در عرصه جنگ اقتصادی دشمن را در رویا‌هایش فلج کرده است.
سلامی ادامه داد: ملت ایران آگاه است و سعادت او در گرو هیچ ملتی نیست، امروز کشور‌هایی که از ترس دشمن به او پناه برده اند فرسوده، بحران زده و سرگردان هستند، آمریکا که با یک نظام سیاسی شکست خورده و زوال عقل استراتژیک و آلزایمر سیاسی به رغم آنکه بزرگ‌ترین اقتصاد جهان است اما بحرانی‌ترین اقتصاد جهان را نیز دارد.
وی گفت: این کشور با فلسفه سیاسی‌اش که غارت ثروت مادی و معنوی ملت‌ها و به ذلت کشاندن و تحقیر ملت‌ها است، آیا می‌توان در تعامل با چنین کشوری به استقلال، آزادی، امنیت، رفاه و پیشرفت رسید؟ ایران تاریخ وابستگی به قدرت را تجربه کرده است به گونه ای که اثار ذلت بار آن همچنان در کشور وجود دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: ایران ملت عمیق و فهیم با تاریخی غنی است، این کشور تجربه‌های بزرگی را فرا روی خود دارد، قدرتی که زمانی کشور ما را تحریم کرده بود امروز با هزینه کرد‌های هزار میلیارد دلاری دیگر قادر به حفظ وضع موجود خود نیست.
سلامی بیان کرد: امروز آشفتگی، افسردگی و بحران زدگی را در چهره افراد و مقامات جامعه و کشور‌های هم دست او همچون رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های همسایه آنها دیده می‌شود اما در این بین ملت استوار ایران همچنان بر سر آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

آمریکا حلقه‌های زنجیر مقاومت را بجای گسستن، متصل به هم نگه داشت
وی ادامه داد: ایران در حال عبور از وابستگی نفت و تحریم استراتژیک دشمن است و به زودی خواب آشفته گونه دشمن را همچون باطل کردن سحر جادوگران، باطل خواهد کرد.
سلامی اظهار کرد: باید دید که چگونه آمریکا رؤیای حلقه‌های زنجیر مقاومت را که دشمن آمده بود، بشکند متصل به هم نگهداشت؟ لبنان، سوریه، عراق و یمن چگونه در مدار جاذبه انقلاب قرار گرفتند؟ امروز آنچه در این سرزمین‌ها عمل می‌کند نفوذ انقلاب اسلامی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ایران ملتی بزرگ است، افزود: ملت ایران در میدان مبارزه آمریکا و متحدان را شکست داد، اگر امروز به سیمای رژیم صهیونیستی نگاه کنید آثار ترس از فروپاشی را در چهره آنها می‌بینید.
وی ادامه داد: اگر به عملیات روانی بزرگ آنها نگاه کنید که می‌خواستند در فتنه اخیر یک اعتراض اجتماعی را با استفاده از پیاده نظام داخلی به یک آشوب ملی تبدیل کنند اما به تعیبر رهبر معظم انقلاب، همه تلاش‌ها و سرمایه گذاری‌هایشان توسط ملت ایران مچاله شدو دود این فتنه به چشم خودشان رفت.
سلامی گفت: ایران امروز ایمن و سربلند و در نقطه منحصربفردی از تاریخ ایستاده و بسیج و تفکر آن که خدمت به مردم و نجات محرومان و مستضعفان است، در رأس آن قرار داردف بسیج بیرق دار مستضعفان بروی زمین و قلب شورنگیز تفکر و احساس انقلابی ماست.
وی با بیان اینکه بسیج فرمول غلبه بر مستکبران، میقات پابرهنگان و پیام آور امنیت، رفاه، رحمت و آرامش عزت برای ملت است، عنوان کرد: بسیجیان همه عرصه‌های خدمت را گشوده‌اند.

بسیج بلد طیب است
این مقام مسئول ادامه داد: بسیجیان پیشگام در همه عرصه‌های علم، فناوری، دفاع، امنیت، هنر، ورزش، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی هستند و این پیشگامی و بیرق داری جز مختصات بسیج امروز است.
سلامی با اشاره به اینکه ما مردم خود را هیچگاه تنها نمی‌گذاریم، افزود: امروز آمده‌ایم تا عهد خود را برای دفاع از انقلاب و کمک به مردم عزیز تکرار کنیم، ما مردم را تنها نمی‌گذاریم و با همه سختی‌ها شریک آنها هستیم و هر خطری امنیت و آرامش آنها را تهدید کند، در قلب آن خطر حضور پیدا می‌کنیم چرا که ما پیش‌مرگ مردم هستیم.
وی با اشاره به اینکه مردم برای ما واژه ای مقدس هستند گفت: مردم و امنیت، عزت، اعتبار و منزلت آنها فلسفه انقلاب ماست، انقلاب ما برای سعادت همه بشر آمده است، مردم ما در نزدیک ترین میدان جاذبه این انقلاب بزرگ قرار دارند، مردم در دیدگاه امام و رهبری همه چیز ما هستند، هویت ما، امید، عشق، رویا و آرمان ما، هر تعبیر بلندی بر قامت مردم ما می‌نشیند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با هر آنچه بخواهد در مقابل مردم ایران صف آرایی کند چه با فقر چه با اشتضعاف می‌جنگیم و دست به دست هم می دهیم چرا که ما یک تن واحد و اعضای یک پیکر هستیم که از این سختی‌های موجود می‌گذریم.
وی عنوان کرد: سختی‌های میدان مقاومت و ایستادگی است که منجر به سعادت ما می‌شود ما با مقاومت به سعادت می‌رسیم و این وعده خداوند است که می‌فرماید: « فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ ...، پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن؛ و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند... ) (هود/ آیه 112).
سلامی با بیان اینکه قلب‌های ما مستحکم است ادامه داد: دشمنان ما مراقب باشند که ملت ایران بزرگ، قدرتمند، مقاوم و سربلند است و اگر آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی بخواهند به رفتار‌های خباثت آمیز خود علیه کشور ما ادامه دهند با پاسخ درشتی روبرو خواهند شد.
وی ادامه داد: چرا که ملت ما هنرمند در شکست دادن دشمنان است‌ و دشمنانش را در هر مقطعی شکست می‌دهد.، ما اکنون پس از یک فتنه بزرگ پای در عرصه سازندگی و فقرزدایی می‌گذاریم چرا که ما فرستادگان رهبرمان هستیم.

انتهای پیام
captcha