طلاب برای حل مشکلات طرح اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ارائه کنند
کد خبر: 3860279
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
استاندار خراسان شمالی:

طلاب برای حل مشکلات طرح اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ارائه کنند

گروه اجتماعی _ استاندار خراسان شمالی گفت: طلاب و حوزویان برای حل مشکلات خود طرح هایی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ارائه دهند .

طلاب برای حل مشکلات طرح اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ارائه کنندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، روز پنجشنبه، ۷ آذرماه در جمع طلاب و حوزویان مدارس علمیه امام خمینی(ره) و امام صادق (ع) اظهار کرد: مشکلات باید به یک باره حل و درمان شود زیرا در مسائل اجرایی شان یک مدیر به حل مشکلات است نه اینکه درمان موقت تجویز کند.
وی افزود: روحانیون می توانند در امورات ورود داشته باشند طرح ارائه کنند حتی برای ۱۶ مدرسه علمیه استان می توان ۱۶ طرح ارائه داد.
شجاعی از جمع حاضر در نشست فوق خواست تا با ارائه طرح ها در حوزه های مختلف به دنبال انجام کارهای ماندگار ، ایجاد درآمد پایدار و عجین شدن با مردم باشند.
وی بر تشکیل تعاونی مسکن و مصرف تاکید کرد و گفت: تا دو هفته آینده خروجی تشکیل این دو تعاونی را جویا خواهم شد اما باید بدانید مشکلات شما توسط کسی حل نمی شود بلکه باید توسط خود شما حل شود.
شجاعی در ارتباط با عدم برگزاری کنسرت که یکی از درخواست های طلاب حاضر بود نیز خاطرنشان کرد: مخالف عدم برگزاری کنسرت هستم زیرا تعطیل کردن کنسرت به معنای جمع کردن قضیه است نه حل آن و ما باید یاد بگیریم مسائل خود را ریشه ای حل کنیم .
وی افزود: می توانیم برای برگزاری کنسرت چارچوب ها و قوانین را به گونه ای داشته باشیم که الگویی برای کشور باشیم.

انتهای پیام
captcha