مردم نمایندگانی در تراز «گام دوم انقلاب» را به مجلس بفرستند
کد خبر: 3860360
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

مردم نمایندگانی در تراز «گام دوم انقلاب» را به مجلس بفرستند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال اولین انتخابات در «گام دوم انقلاب» است، افزود: از شما مردم انتظار می‌رود نمایندگانی را انتخاب کنید که در تراز گام دوم انقلاب باشند.

مردم نمایندگانی در تراز «گام دوم انقلاب» را به مجلس بفرستندبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌‍‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس و بیان این‌که انتخابات مجلس از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، اظهارکرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی است، در نظام جمهوری اسلامی ایران همه انتخابات‌ها دارای بالاترین حد نصاب مشارکت مردم بوده است.

وی با تاکید بر این‌که انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال اولین انتخابات در «گام دوم انقلاب» است به آغاز ثبت‌نام از کانیداها از دهم آذرماه جاری اشاره کرد و افزود: از شما مردم انتظار می‌رود ضمن حضور باشکوه در انتخابات، نمایندگانی را انتخاب کنید که در تراز گام دوم انقلاب باشند. افرادی‌که از نظر دین‌داری، آزادی و آزادگی مثل شهید مدرس باشند. افراد مردم‌دار، استکبارستیز، انقلابی و علاقمند به خدمت مردم را انتخاب کنید.

خطیب جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به خنثی شدن توطئه جدید و عمیق و گسترده دشمن در حادثه اخیر گران شدن بنزین اشاره کرد و گفت: دشمنان ما به‌دنبال فرصت هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب می‌خواهند استفاده کنند. به خیال خام خودشان فکر کردند فرصت خوبی پیش آمده و آمدند نقشه چند ساله خودشان را پیاده کنند.

وی در ادامه ضمن سفارش همگان به تقوای الهی گفت: مولای متقیان به کمیل بن زیاد نخعی سه چیز سفارش کردند، فرمودند «ای کمیل هر روز نام خدا را بر زبان بیاور و بگو لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم، ای کمیل برای این‌که از شر آن روز در امان باشی نام پیامبر و آل پیامبر را ببر و صلوات بر پیامبر و آل پیامبر بفرست، ای کمیل در کارها به خدا توکل کن، هرکس به خدا تواکل کرد او را کافی است».

اقامه ۵۸۵ نماز جمعه در خرم‌آباد به امامت آیت‌الله میرعمادی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه خطبه‌ها با بیان این‌که خدای متعال را شاکرم که به حکم رهبر انقلاب قریب به دوازده سال در میان شما مردم شریف، ولایتمدار، انقلابی و خون گرم مشغول خدمت بودم، اظهارکرد: در این مدت ۵۸۵ نماز جمعه اقامه کردیم، نماز جماعت صبح همیشه برقرار بوده، نماز ظهر در ادارات و نهادها و نماز مغرب و عشا به جماعت برگزار بوده است، افزود: برنامه‌های متعدد فرهنگی در همین نماز جمعه برگزار شد، از ستاد نماز جمعه در این رابطه تشکر می‌کنم، طرح شمیم خدمت، پاسخگویی به سؤالات شرعی، تصحیح قرائت نماز، خواندن وصیت‌نامه شهدا و ... از جمله فعالیت فرهنگی در نماز جمعه بوده است.

۷۵۰ جلسه تفسیر قرآن برگزار کردیم

امام جمعه خرم‌آباد از راه‌اندازی ۱۰ نماز جمعه در لرستان خبر داد و گفت: وقتی آمدم دیدم لرستان کمترین نماز جمعه را دارد، گفتم باید این آمار را ارتقا بدهیم و امروز ۱۸ نماز جمعه برقرار است.

وی با بیان این‌که به برکت قرآن در طول این مدت ۷۵۰ جلسه تفسیر قرآن برگزار کردیم، ماه رمضان هر شب تفسیر قرآن داشتیم که از طرف صدا و سیما پخش شد که از صدا و سیمای مرکز لرستان تقدیر می کنم، اضافه کرد: به برکت این جلسه تفسیر، تفسیرهای متعددی در سطح استان برگزار شده است.

خداحافظی آیت‌الله میرعمادی از مردم لرستان

یادآور می‌شود، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه شهر خرم‌آباد امروز هشتم آذر ماه، آخرین نماز جمعه خود را در مصلی الغدیر  خرم‌آباد اقامه و  در خطبه‌های این هفته با مردم استان لرستان خداحافظی کرد.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی فروردین‌ماه سال هشتاد و هفت بود که با حکم رهبر معظم انقلاب به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان  و امام جمعه شهر خرم‌آباد منصوب شد.نماینده ولی‌فقیه جدید استان لرستان نیز به احتمال قوی در هفته آینده به مردم استان لرستان معرفی می‌شود.

انتهای پیام
captcha