چهره‌های سیاسی اجتماعی در کدام دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند؟
کد خبر: 3862236
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
به مناسبت روز دانشجو؛

چهره‌های سیاسی اجتماعی در کدام دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند؟

گروه دانشگاه ــ به مناسبت روز دانشجو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور برنامه‌های ویژه‌ای را با حضور چهره‌های سیاسی و اجتماعی برگزار می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ امسال نیز به رسم هر ساله دانشگاه‌های سراسر کشور با شور و هیجان به برگزاری مراسم ۱۶ آذر اقدام کرده‌اند و هر یک از تشکل‌های دانشجویی با دعوت از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی مطرح در کشور این روز را گرامی می‌دارند و سعی دارند، جریان مطالبه‌گری را از سوی جامعه دانشجویی را به جامعه متذکر شوند.
 
دانشگاه تهران امروز میزبان رئیسی است
مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفته است که به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو، ۱۴ برنامه توسط کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی در این دانشگاه برگزار می‌شود. بنا به دعوت سه تشکل بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و جنبش عدالتخواه دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه بعدازظهر امروز شنبه، ۱۶ آذر به دانشگاه تهران می‌آید. این مراسم امروز ساعت ۱۴ در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
چهره‌های سیاسی اجتماعی در کدام دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند؟
 
رحیم‌پور ازغدی مهمان دانشگاه خواجه نصیر است
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به مناسبت روز دانشجو ویژه برنامه انقلاب اقتصاد مردم را برگزار می‌کند. این مراسم با سخنرانی حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه پرسش و پاسخ دانشجویی امروز شنبه ۱۶ آذرماه، از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در سالن آمفی تئاتر دانشکده مکانیک این دانشگاه برگزار می‌شود.

چهره‌های سیاسی اجتماعی در کدام دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند؟
 
قالیباف امروز به دانشگاه علامه طباطبایی می‌رود
براساس این گزارش، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در نظر دارد به مناسبت روز دانشجو برنامه خود تحت عنوان «همایش دوباره لبخند» را با حضور محمدباقر قالیباف برگزار کند. این مراسم بعدازظهر امروز شنبه ۱۶ آذرماه، از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در دانشکده مدیریت این دانشگاه برگزار می‌شود.

چهره‌های سیاسی اجتماعی در کدام دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند؟
محمود صادقی، به دانشگاه تربیت مدرس می‌رود
مقصود فراستخواه، جامعه‌شناس و استاد برنامه‌ریزی توسعه آموزشی و همچنین محمود صادقی، حقوقدان و نماینده مجلس دهم به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان پیشرو دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت امروز ۱۶ آذر در این دانشگاه سخنرانی می‌کند. این ویژه برنامه امروز ساعت ۱۶ در سالن جابربن‌حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
 
چهره‌های سیاسی اجتماعی در کدام دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند؟
سردار سلامی ۱۸ آذر در دانشگاه تربیت مدرس سخنرانی می‌کند
براساس این گزارش، ۱۸ آذرماه سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، مجتبی زارعی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و محمد جواد نیک‌روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی با موضوع نقش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در حل مسائل کشور به سخنرانی خواهند پرداخت.
 
چهره‌های سیاسی اجتماعی در کدام دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند؟
حسن عباسی مهمان دانشگاه آزاد می‌شود
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال همایش بررسی نقش دانشجو در حل مسائل کشور را به مناسبت روز دانشجو، برگزار می‌کند. این مراسم با حضور حسن عباسی، بعدازظهر امروز از ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و زبان‌ها برگزار شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم به دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌رود
گفتنی است، مراسم گرامیداشت روز دانشجو ۱۷ آذرماه، از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود. در این مراسم سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان و مناظره‌ای هم بین سیدمجید حسینی، استاد دانشگاه تهران و محمدحسین قربانی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با موضوع افزایش ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود. همچنین پرسش و پاسخ دانشجویی با کوهپایه‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.
 
ویژه‌برنامه روز دانشجو در دانشگاه مذاهب اسلامی
یادآور می‌شود، به مناسبت روز دانشجو، نشستی با موضوع نقش دانشگاه در بصیرت افزایی و انتخابات مجلس، بعدازظهر امروز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با سخنرانی محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در سالن جلسات دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.
 
چهره‌های سیاسی اجتماعی در کدام دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند؟
رائفی پور در دانشگاه خوارزمی سخنرانی می‌کند
مراسم روز دانشجو به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی با سخنرانی رائفی‌پور با موضوع نقش دانشجو در انتخابات برگزار می‌شود. این مراسم شنبه ۱۶ آذرماه، ساعت ۱۴:۳۰ در سالن غدیر واقع در دانشکده ادبیات این دانشگاه برگزار می‌شود.
 
چهره‌های سیاسی اجتماعی در کدام دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند؟
وزیر بهداشت ۱۹ آذر به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌رود
مراسم بزرگداشت روز دانشجو، با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود. این مراسم که به همت انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تدارک دیده شده ۱۹ آذر برگزار می‌شود.

دانشگاه الزهرا(س) میزبان وزیر اقتصاد در روز ۱۶ آذر است
مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه الزهرا(س) به همت انجمن اسلامی این دانشگاه با حضور فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد در بعدازظهر امروز ۱۶ آذرماه، برگزار می‌شود. همچنین یاسر جبراییلی، مهرداد بذرپاش و مصطفی کواکبیان نیز به درخواست بسیج دانشجویی به این دانشگاه دعوت شده‌اند. گفتنی است، قرار است مناظره‌ای با موضوع جایگاه دانشجویان در تحولات سیاسی توسط مجمع اسلامی دانشگاه برگزار شود.

بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی
مراسم ویژه روز دانشجو به همت انجمن اسلامی دانشجویان آزادی‌خواه دانشگاه شهید بهشتی در این دانشگاه برگزار می‌شود. این مراسم روز یک‌شنبه ۱۷ آذرماه، از ساعت ۱۱:۳۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی، تالار ابوریحان برگزار می‌شود.
 
چهره‌های سیاسی اجتماعی در کدام دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند؟
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha