تسهیل ورود زائران آذربایجانی با پرواز مستقیم مشهد – باکو 
کد خبر: 3864208
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

تسهیل ورود زائران آذربایجانی با پرواز مستقیم مشهد – باکو 

گروه فرهنگی ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و خراسان رضوی از برقراری پرواز مستقیم مشهد – باکو برای تسهیل ورود زائران از کشور آذربایجان در هفته جاری خبر داد.

تسهیل ورود زائران آذربایجانی با پرواز مستقیم مشهد – باکو به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی ادار‌ه‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی‌فر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، اظهار  کرد: در راستای تسهیل ورود زائران شيعه كشورآذربايجان، با تلاش و همت شركت هواپيمايی و جهانگردی و زيارتی آتی مشهد، پروازهای بين مشهد و باكو از روز دوشنبه ٢٥ آذرماه جاری با هواپيمايي آزال (آذربايجان ايرلاين) فعاليت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: این پروازهای مستقیم با هفته‌ای دو پرواز در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه آغاز می‌شود و در آينده‌ای نزديك به پروازهای روزانه تبديل خواهد شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: پيش‌بينی می‌شود در ماه بيش از 3000  زائر شيعه آذربايجانی به مشهد سفر کنند.

مکرمی‌فر خاطرنشان کرد: بيش از ٨٥درصد مردم آذربايجان شيعه و از علاقه‌مندان به زیارت مضجع منور حضرت رضا(ع) هستند که به یقین، برقراری اين پرواز تاثير بسزائی در توسعه روابط بين دو كشور مسلمان منطقه خواهد داشت. 
انتهای پیام
captcha