3 کارگاه آموزشی ویژه مبلغات سنتی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3865293
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

3 کارگاه آموزشی ویژه مبلغات سنتی در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه معارف ــ با هدف شناسایی و سازماندهی اقشار مؤثر در حوزه فرهنگ دین 3 کارگاه آموزشی ویژه مبلغات سنتی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

افسانه تیرانداز، کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری3 کارگاه آموزشی ویژه مبلغات سنتی در کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: برگزاری این دوره‌های تخصصی در راستای توانمندسازی مبلغات به‌عنوان ظرفیت مهم و اثرگذار جامعه همچنین شناسایی و سازماندهی اقشار مؤثر در حوزه فرهنگ دین است.
تیرانداز تصریح کرد: ارتقاء سطح علمی و معرفتی مبلغات سنتی، بهبود روش‌های خطابه، ترویج تبلیغ عفاف و تکریم بانوان در جامعه از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌های تخصصی است.
کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: حضور بانوان در جلسات خانگی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی آثار مثبت اجتماعی و معنوی فراوانی دارد و برگزاری این جلسات زمینه‌ساز ایجاد شناخت از ظرفیت‌های بانوان خواهد بود.
وی زمان برگزاری این دوره را بهمن‌ماه اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی این سازمان این دوره آموزشی در راستای توانمندی اقشار تأثیرگذار برگزار می‌شود و کم‌رنگ کردن آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی استان از دیگر اهداف برگزار این دوره‌هاست.

انتهای پیام
captcha