آمادگی برای برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون در کرمانشاه
کد خبر: 3865921
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

آمادگی برای برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون در کرمانشاه

گروه معارف ــ دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه از برگزاری نشستی باحضور اعضای این جمعیت در خصوص چگونگی برگزاری باشکوه تجمع فاطمیون خبر داد.

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری نشست ماهیانه جمعیت بانوان فرهیخته در روز سه‌شنبه 3 دی‌ماه، با اعضای این جمعیت خبر داد و گفت: حب و محبت اهل‌بیت(ع) میراثی گران‌بها است که در حفظ و نگهداری و انتقال آن به نسل‌های آینده باید کوشا باشیم.
وی بیان کرد: در آستانه ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) هستیم و تجمع بزرگ فاطمیون در کرمانشاه برگزار می‌شود و اعضای این جمعیت خود را برای شرکت در این تجمع و مراسم آماده می‌کنند. پیش از این ایام در نشستی برنامه‌های جمعیت بانوان فرهیخته استان به‌مناسبت ایام فاطمیه اعلام خواهد شد.
تیرانداز تصریح کرد: برای برگزاری باشکوه این تجمع از طریق رؤسای جمعیت بانوان استان برنامه‌هایی ارائه شده که با هماهنگی با شورای هیئت‌های مذهبی و مسئولین هیئت‌ها و همکاری و مساعدت آن‌ها برنامه‌های ارائه شده برگزار خواهد شد.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته تأکید کرد: حضرت زهرا(س) الگوی بی‌نظیری برای بشریت است و در شرایط فعلی جامعه که دشمن قصد کمرنگ کردن فضای عفت، حجاب و کانون خانواده را دارد تبیین و ترویج سیره زندگی آن بانوی بزرگ در برابر با تهاجمات فرهنگی امروز تأثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام
captcha