همنشینی یلدایی قرآنیان خراسان رضوی برگزار شد
کد خبر: 3866226
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

همنشینی یلدایی قرآنیان خراسان رضوی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی همنشینی قرآنیان خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن شب یلدا برگزار شد.

مراسم یلدای قرآنیان خراسان رضوی برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، شامگاه گذشته، دوم دی‌ماه، مراسم همنشینی یلدایی قرآنیان خراسان رضوی با حضور اساتید، پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی در مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور مسئولان قرآنی خراسان‌رضوی نیز همراه بود علیرضا رضایی، نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران به تلاوت آیات 124 تا 129 سوره «بقره» پرداخت و مورد تشویق قرآنیان حاضر در این همنشینی قرار گرفت.

در بخشی از این برنامه‌ نیز با همخوانی همزمان «اسماء الحسنی» از سوی چهار گروه تواشیح فدک الزهرا(س)، ولیعصر، عروة‌الوثقی و سیرة‌النبی گروه تواشیح، گروه تواشیح بین‌المللی امام رضا(ع) آغاز به کار کرد و از این پس این گروه تواشیح در مجموعه برنامه‌های قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ایفا نقش می‌کند.

خاطره‌گویی قرآنیان از مجموعه فعالیت‌ها و مسابقات و سفرهای قرآنی بخش دیگری از این هم نشینی قرآنی بود و حمیدرضا احمدی‌وفا، ابوالفضل نازدار، حمید هروی، مجید افخم‌شعرا، علی غلامی از جمله قرآنیانی بودند که به بیان خاطرات خود از رویدادهای قرآنی پرداختند.

در پایان این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اساتید و پیشکسوتان درگذشته قرآنی خراسان رضوی، از خانواده‌های مرحوم محمدکاظم محمدزاده، مرحوم عبدالرضا معینی، مرحوم محمدصادق جعفری یگانه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha