اعلام برگزیدگان مسابقات قرآن «اسکندریه» مصر
کد خبر: 3866764
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

اعلام برگزیدگان مسابقات قرآن «اسکندریه» مصر

گروه بین‌الملل - مراسم اعلام نتایج و توزیع جوایز برگزیدگان مسابقات قرآن «اسکندریه» مصر به همت اداره همبستگی اجتماعی این شهر و با حضور نماینده وزارت اوقاف مصر برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روزنامه «الدستور»، در این مسابقات که در رشته‌های حفظ کل قرآن، 22.5 جزء، 15 جزء،‌ 7.5 جزء و حفظ عم جزء قرآن کریم برگزار شد، در رشته حفظ کل، «شعبان عبدالله» رتبه اول، «محمود سید احمد» رتبه دوم و «مصطفی عبدالصبور» رتبه سوم را کسب کردند.

به رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ کل، به ترتیب حج عمره و تندیس مسابقات، 5000 پوند مصری و لوح تقدیر، و 4500 پوند مصری و لوح تقدیر اهدا شد.

همچنین در رشته حفظ 22.5 جزء قرآن کریم، رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب أسماء حسن اسماعیل، محمد شعبان محمدین و هبة‌الله محمد سمیر اعلام شدند.

به نفرات اول تا سوم این رشته نیز به ترتیب، 4500 پوند مصری و تندیس مسابقات، 4000 پوند مصری و لوح تقدیر و 3500 پوند مصری و لوح تقدیر اهدا شد.

در رشته حفظ 15 جزء نیز «احمد ابراهیم فؤاد احمد» حائز رتبه اول شد و «روضه حسام الدین عبدالمحسن» و «اسماء محمد صبری» به رتبه‌های دوم و سوم دست یافتند.

به نفرات اول تا سوم این رشته نیز به ترتیب، 3500 پوند مصری و تندیس مسابقات، 3000 پوند مصری و لوح تقدیر و 2500 پوند مصری و لوح تقدیر اهدا شد.

اما نفرات اول و دوم رشته حفظ 7.5 جزء، «امیره محمود عید بیومی» و «حنین محمد حسن حسنین» بودند که به نفر اول 2500 پوند مصری و تندیس مسابقات و به نفر دوم 2000 پوند مصری و لوح تقدیر اعطا شد.

در رشته حفظ عم جزء قرآن نیز «مریم اسماعیل احمد» رتبه اول را کسب کرد؛ «یحیی احمد علی حسن» و «لارا محمد عبدالحلیم» به رتبه‌های دوم و سوم دست یافتند.

به نفر اول این رشته تبلت و تندیس مسابقات و به نفرات دوم و سوم ، تبلت و لوح تقدیر اهدا شد.

همچنین به تعداد دیگری از شرکت‌کنندگان، 300 پوند مصری و یک دوره کامل لوح فشرده قرآن کریم از سوی اداره اوقاف اسکندریه اعطا شد.

انتهای پیام
captcha