دشمن به دنبال محو اندیشه بسیجی است
کد خبر: 3867053
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
سردار ذوالقدر:

دشمن به دنبال محو اندیشه بسیجی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله تهران با یادآوری اینکه بسیجی بدون کوچکترین چشم‌داشتی در حال انجام مأموریت خویش است، گفت: باید دانست که دشمن به دنبال محو اندیشه بسیجی از ذهن جوانان ما است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار احمد ذوالقدر، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله تهران امروز، هفتم دی‌ماه در صبحگاه مشترک مدافعان ملت استان تهران، انقلاب اسلامی را اولین دشمن آمریکایی‌ها خواند و گفت: این افتخار بزرگی است که دشمنان ما از صهیونیست‌ها هستند، در این چهار دهه انقلاب اسلامی از قدرت آنها هر روز کاسته‌تر شده است هرچند که باز هم از رفتار خود دست بر نداشته‌اند.

وی خطاب به مدافعان ملت، ابراز کرد: عرق کارگر همچون خون شهید است، به مردم بگویید که نخواهیم گذاشت فتنه‌ای در اینجا رخ دهد، البته که دشمن هم نا امید شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این مردم فدای انقلاب هستند، هرچند ملت ما مانند صدر اسلام سرها و خون‌ها داده‌اند اما هنوز هم  معتقدند برای اسلام کاری نکرده‌اند.

وی با یادآوری اینکه همانطور که در صدر اسلام، از شعب ابیطالب گذشتیم، بیان کرد: امروز هم به لطف خدا از سد همه مشکلات عبور خواهیم کرد، ما شهدای صدر اسلام را فراموش نکرده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله با بیان اینکه دشمن از جنگ و تجزیه‌طلبی نتوانست نتیجه بگیرد، اظهار کرد: دشمن در ادامه نقشه‌های خباثت آلودش، داعش را راه انداخت تا هدفش حمله به انقلاب اسلامی باشد اما مدافعان حرم نقشه آن‌ها را به‌خوبی نقش بر آب کردند.

وی ابراز کرد: امروز دشمن تصمیم گرفته تا از داخل کشور آشوب به راه بیاندازند، اعتراض، اغتشاش، استعفا و رفراندوم از نقشه‌های پیش روی دشمن است، هدف اصلی دشمن جوان‌ها و محو آرمان‌‌های انقلاب اسلامی است.

سردار ذوالقدر با یادآوری اینکه بسیجی بدون کوچکترین چشم‌داشتی در حال انجام مأموریت خویش است، مطرح کرد: چرا دشمن به فکر هجوم به مساجد و پایگاه‌های ما است؟ باید دانست که آن‌ها به دنبال محو اندیشه بسیج هستند نه ساختمان‌های بسیج.

وی افزود: امروز مستضعفین و آزادی‌خواهان عالم دنبال موشک و تجهیزات نیستند بلکه دنبال تلمذ تفکر بسیجی‌ و خواهان یادگیری اندیشه او هستند.

معاون قرارگاه ثارالله در پایان بیان کرد: همان حشد الشعبی که غائله داعش را ریشه‌کن کرد؛ امروز مورد تهاجم قرار گرفته است، حزب‌الله هم امروز مورد تهاجم واقع شده است چرا که اندیشه بسیجی به‌سر دارد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha