ثبت‌نام 400 البرزی در آزمون الکترونیک «قرآن و عترت»
کد خبر: 3868251
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

ثبت‌نام 400 البرزی در آزمون الکترونیک «قرآن و عترت»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآن و عترت ارشاد البرز از ثبت‌نام 400 نفر در دو رشته آزمون الکترونیکی هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

ثبت‌نام 400 البرزی در آزمون الکترونیک «قرآن و عترت»

سیده زهرا حسینی، رئیس امور قرآن و عترت ارشاد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به ثبت‌نام آزمون الکترونیک هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در این استان اظهار کرد: ثبت نام این آزمون در رشته‌‍‌های الکترونیک «سبک زندگی و سیره معصومین علیهم السلام» و «روخوانی قرآن کریم» از اول دی ماه آغاز شده و تا ۲۰ دی ماه جاری ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها مشمول قرعه کشی جوایز شده و موسسات نیز مشمول سرانه حمایتی می‌شوند، گفت: هر چند ثبت نام رشته‌های الکترونیک ادامه دارد، اما تا صبح امروز نزدیک به 400 نفر از این استان در دو رشته این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس امور قرآن و عترت ارشاد البرز با اشاره به ثبت‌نام پنج هزار و 740 نفر در هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت یادآور شد: این آزمون در چهار گروه امتحانی و ۱۶ رشته برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این آزمون در دو بخش کتبی و الکترونیک برگزار می شود و آزمون‌های الکترونیک ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه و آزمون کتبی ۱۱ بهمن‌ماه به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha