اعزام ۳۰ مبلغ در ایام فاطمیه به مناطق مختلف کرمانشاه
کد خبر: 3870932
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

اعزام ۳۰ مبلغ در ایام فاطمیه به مناطق مختلف کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ ۳۰ بانوی مبلغ در ایام فاطمیه به مساجد، هیئت‌ها و اماکن مذهبی شهر کرمانشاه اعزام می‌شوند.

افسانه تیرانداز، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از اعزام 30 بانوی مبلغ به‌مناسبت ایام فاطمیه به مساجد و اماکن مذهبی این شهر خبر داد.

وی افزود: برنامه مبلغان در طول این ایام در مناطق مختلف برگزاری سخنرانی با موضوعات شخصیت حضرت فاطمه(س) و آشنایی با سبک زندگی فاطمی، بصیرت‌افزایی، رفع شبهات دینی و پاسخگویی به سؤالات است.

تیرانداز با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی بانوان در این ایام گفت: هیئت‌های مذهبی مرکز بصیرت‌افزایی هستند و باید به‌عنوان یک سنگر مقدس آن را حفظ کرد و در این ایام نیز هیئت‌های مذهبی بانوان به‌صورت جداگانه برنامه‌های مذهبی و عزاداری دارند.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: ایام فاطمیه را باید قدر بدانیم و از این ایام برای معرفی زوایای زندگی حضرت فاطمه(س) باید بهره بگیریم.

وی تأکید کرد: مناسبت‌های مذهبی در طول سال یکی از فرصت‌های فرهنگ دینی به‌ویژه فرهنگ تشیع است و این مناسبت‌ها فرصت مغتنمی را در اختیار مجریان فرهنگ دینی برای بهره‌مندی مردم از معارف قرار می‌دهد.

تیرانداز بیان کرد: رسالت و مأموریت مبلغان اعزامی در ایام فاطمیه تبیین احکام و معارف اسلامی با توجه به سیره علمی حضرت فاطمه(س) و اهل‌بیت(ع) و معرفی نقش آن حضرت به‌عنوان الگوی تمام عیار برای آحاد مردم به‌ویژه در دفاع از حریم ولایت است.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: در تلاشیم تا در این ایام بانوان را نسبت به زندگی فاطمی بیشتر آشنا کنیم؛ چراکه معتقدیم بانوان و دختران جامعه بیشتر از هر کسی باید با فرهنگ فاطمی آشنا شوند.

انتهای پیام
captcha