۵۰ برنامه طی ایام فاطمیه در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3871796
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
از سوی جمعیت بانوان فرهیخته؛

۵۰ برنامه طی ایام فاطمیه در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه معارف ــ دبیر جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه با اشاره به برگزاری ۵۰ برنامه توسط این جمعیت در کرمانشاه طی ایام فاطمیه، گفت: اندیشه والای حضرت فاطمه‌(س) در جامعه به خوبی تبیین و بیان شود.

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از اجرای بیش از 50 برنامه در ایام فاطمیه توسط اعضای این جمعیت در استان خبر داد.

وی افزود: ایام فاطمیه با شهادت سردار مقارن است و اجرای برنامه‌های این ایام در استان کرمانشاه با رویکرد حماسی و مقاومت برگزار خواهد شد و در این زمینه تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

تیرانداز با تأکید بر لزوم تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه(س) در جامعه بیان کرد: باید شخصیت و اندیشه والای حضرت فاطمه(س) در جامعه به‌خوبی تبیین و بیان شود.

دبیر جمیعت بانوان فرهیخته استان گفت: حضرت فاطمه(س) الگوی یک انسان کامل است؛ چراکه ایشان حافظ ولایت و رهبری است و در این راه به شهادت رسیدند.

تیرانداز بیان کرد: بانوان امروز باید ولایت‌مداری را از آن حضرت الگو بگیرند و این مهم را باید در بانوان و دختران تقویت کنیم. حضرت فاطمه(س) تربیت شده مکتب پیامبر(ص) است و بانوان و مردان جامعه باید مفاهیم خطبه حضرت فاطمه(س) را فرا بگیرند و در زندگی به آن عمل کنند.

انتهای پیام
captcha