تشییع و تدفین شهید سانحه هوایی در سبزوار/ قدر نخبگان کشور را قبل از خاکسپاری بدانیم
کد خبر: 3872053
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

تشییع و تدفین شهید سانحه هوایی در سبزوار/ قدر نخبگان کشور را قبل از خاکسپاری بدانیم

گروه شهرستان‌ها ــ پیکر شهید سانحه هوایی در حالی در سبزوار بر دستان مردم شهید پرور این شهرستان قرار گرفت و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد که برخی از دوستانش معتقد بودند باید قدر نخبگان کشور را قبل از خاکسپاری در قید حیات آنها مسئولان و مردم بدانند نه اینکه بعد از ترک دنیا به دنبال معرفی آنها باشند.

تشیعع و تدفین شهید سانحه هوایی در سبزوار/ قدر نخبگان کشور را قبل از خاکسپاری بدانید

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، صبح امروز، 26 دی ماه، پیکر شهید سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی در سبزوار بعد اقامه نماز میت توسط حجت الاسلام غلامرضا مغیسه، امام جمعه سبزوار در مسجد جامع سبزوار با حضور خانواده شهید میلاد قاسمی آریان و جمع کثیری از مردم شهید پرور سبزوار بر دستان مردم تشییع شد.

در این مراسم که در آن حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی سبزوار، احمد برادران فرماندار سبزوار و تعداد دیگری از مسئولان شهرستان سبزوار به همراه جمع کثیری از مردم شهید پرور سبزوار حضور داشتند، با قرار گرفتن پیکر شهید بر روی دستان مردم از مسجد جامع این شهر در مرکز شهرستان سبزوار واقع در جوار امامزاده یحیی(ع) از نوادگان امام موسی کاظم(ع) تا گلزار شهدای این شهرستان تشییع و در گلزار شهدا در کنار قبر  شهید رضا مومنی، سرباز مدافع وطن که در اسفند سال گذشته به شهادت رسیده بود به خاک سپرده شد.

بعد از اقامه نماز زودتر از بقیه خودم را به محل تدفین در گلزار شهدای سبزوار واقع در جنوب شرقی سبزوار می‌رسانم، برخی از دوستان و همکلاسی‌های شهید که از مشهد در این مراسم حضور دارند در کنار مزاری که تا دقایقی بعد پیکر شهید به خاک سپرده می شود حاضر هستند.

قدر نخبگان کشور را قبل از خاکسپاری بدانید

یکی از دوستان شهید که از مشهد برای خاکسپاری او در این مراسم شرکت کرده بود بدون آنکه نامش را ذکر کند به خبرنگار ایکنا می‌گوید: این شهید گرانقدر یکی از نخبگانی است که متولد مشهد است و بعد از تحصیل در مدرسه تیزهوشان مشهد برای ادامه تحصیل به دانشگاه صنعتی شریف در تهران رفت و مدتی بعد از فارغ التحصیلی در یکی از شرکت‌های همراه اول مشغول به کار بود.

وی با تاکید بر اینکه قدر نخبگان کشور را قبل از اینکه به خاک سپرده شوند باید مسئولان و مردم در قید حیاتشان را بدانند، نه اینکه بعد از رفتنشان از دنیا به یاد آنها بیافتند و شما به دنبال مصاحبه باشید، افزود: شهید در حال سفر به کانادا از طریق اوکراین برای ادامه تحصیل بود که در سانحه هوایی به شهادت رسید.

وی با بیان خاطره‌ای از شهید اضافه کرد: چند سال قبل در درس فیزیک مشکل داشتم و وقتی با شهید قاسمی تماس گرفتم از تهران به مشهد آمد و بعد از تدریس خصوصی مجددا روز بعد به تهران بازگشت و امروز به احترام این محبت و دوستی در مراسم او حاضر شده‌ام.

انتهای پیام
captcha