منکرات به‌صورت ریشه‌ای در همه بخش‌ها شناسایی شوند
کد خبر: 3873404
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

منکرات به‌صورت ریشه‌ای در همه بخش‌ها شناسایی شوند

گروه شهرستان‌ها ــ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر، در برخی مواقع با تذکر لسانی نتیجه‌بخش نیست و باید منکرات به‌صورت ریشه‌ای در همه بخش‌ها شناسایی شوند.

منکرات به‌صورت ریشه‌ای در همه بخش‌ها شناسایی شوندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سیدعبدالله ارجاعی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، شامگاه گذشته، اول بهمن‌ماه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر  در گناباد، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر، در برخی مواقع با تذکر لسانی نتیجه‌بخش نیست و باید منکرات به‌صورت ریشه‌ای در همه بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شناسایی شوند و هر دستگاه اجرایی منکرات اختصاصی بخش خود را احصا و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید مسئولان و نخبگان در انجام این فریضه پیشگام باشند، عنوان کرد: احساس مسئولیت نخبگان و مسئولان جامعه می‌تواند مشارکت بخش‌ها و اقشار مختلف جامعه را افزایش دهد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای دانش‌آموزان و نسل جوان، تصریح کرد: باید در مقاطع مختلف تحصیلی، زمان مشخصی در هفته برای تبیین و تشریح این فریضه الهی اختصاص یابد.

ارجاعی از نیروی انسانی موفق به‌عنوان سرمایه اصلی هر کشوری یاد کرد و با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، افزود: خونخواهی شهید سلیمانی تنها انتقام سخت از دشمنان نیست، بلکه ترویج افکار و منش آن شهید و مدیریت جهادی در خدمت به مردم و جایگزین کردن آن با مدیریت پشت میز نشینی نیز از مصادیق آن است.

وی حمایت از تولید داخلی و نه گفتن به سبک مدیریت اشرافی‌گری را از دیگر مصادیق ترویج تفکر و روش سردار شهید سلیمانی عنوان کرد.

حامد قربانی، فرماندار گناباد نیز در این نشست تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت شهید سلیمانی ثابت کردند، قدردان خدمتگزاران واقعی خود هستند.

وی با تأکید بر هم‌افزایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف برای اجرای وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر گناباد، گفت: با آشنایی نسل جدید و جوان امروز با آرمان‌های انقلاب اسلامی، می‌توان بافت انقلابی این شهرستان را حفظ کرد.

علی ابراهیم‌زاده، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گناباد نیز در این نشست طی سخنانی، بیان کرد: با توجه به اینکه جنگ ما، جنگ فرهنگی و اقتصادی است، برنامه‌های آموزشی را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان گناباد خواست تا با جذب استادان متخصص، مؤمن و انقلابی، زمینه رشد و تعالی دانشجویان را فراهم کنند. 

یادآور می‌شود، در پایان این نشست از جواد باذلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد و مهران حسین‌زاده، شهردار گناباد در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha