صدور مجوز ۱۰ کانون فرهنگی مساجد جدید در زنجان
کد خبر: 3876795
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

صدور مجوز ۱۰ کانون فرهنگی مساجد جدید در زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد زنجان از تأسیس ۱۰ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در دهه فجر خبر داد و گفت: ۱۰ محفل نقالی علوی نیز برگزار می‌شود.

صدور مجوز 10 کانون فرهنگی و هنری مساجد جدید در زنجانحجت‌الاسلام نقی یارمحمدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در دهه فجر امسال مجوز تأسیس 10 باب کانون فرهنگی ـ هنری مساجد صادر شده و فعالیت خود را در این ایام آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: این‌ها، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شهری هستند که در شهرستان خدابنده آغاز به‌کار می‌کنند و مصلای گرماب و رزین‌رود نیز صاحب کانون می‌شوند تا از ظرفیت مساجد برای هدفمند کردن فعالیت‌های فرهنگی استفاده شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد زنجان یادآور شد: ۳۵۷ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در سطح استان فعال هستند که قرار است تا پایان امسال 37 باب دیگر به این کانون‌ها اضافه شود.

این مسئول از اجرای 10 محفل نقالی علوی خبر داد و گفت: برگزاری نشست تخصصی با روحانیان کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و تجلیل از ائمه جمعه و جماعات از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام است.

یارمحمدی به اهدای کتاب به برخی از کانون‌های مساجد که دارای کتابخانه هستند، اشاره کرد و افزود: اعزام اعضای کانون‌های مساجد به تماشای اکران فیلم‌های فجر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از برخی مسئولان کانون‌ها و ائمه جماعات مساجد نیز در این ایام پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: محافل انس با قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح پاک امام‌(ره) و شهدای انقلاب نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha