50 برنامه فرهنگی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3876923
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹

50 برنامه فرهنگی در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه از برگزاری 50 برنامه فرهنگی در کرمانشاه در ایام‌الله دهه فجر از سوی اعضای این جمعیت خبر داد.

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌گو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری 50 برنامه متنوع فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر توسط اعضا این جمعیت در کرمانشاه خبر داد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای والامقام است و بزرگداشت این ایام وظیفه آحاد جامعه است، افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب در دفاع از دستاوردهای انقلاب بهره بگیریم.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برخی از برنامه‌های فرهنگی این ایام گفت: در این ایام مسابقه 40 حدیث فاطمی برگزاری می‌شود. برگزاری مجلس یادبود سردار شهید سلیمانی و اعزام اعضای فعال این جمعیت به مناطق محروم شهر کرمانشاه به‌منظور برگزاری مسابقات قرآنی از دیگر برنامه‌های اجرایی این جمعیت ویژه دهه فجر است.
تیرانداز گفت: با همکاری بانوان مبلغ عضو جمعیت بانوان فرهیخته استان گفتمان‌های دینی با موضوع «انقلاب» و نشست‌های زنان و انقلاب در مساجد و حسینیه‌ها برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی با موضوع نقش بانوان در پشتیبانی از ولایت با الگوگیری از حضرت فاطمه(س) توسط اعضای جمعیت بانوان فرهیخته برگزار می‌شود.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در پایان به برگزاری 2 محفل انس با قرآن ویژه بانوان در این ایام اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha