برگزاری مسابقات علمی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان
کد خبر: 3878359
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

برگزاری مسابقات علمی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری مسابقات علمی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات بیش‌از ۱۰۰ نفر از طلاب علوم دینی استان کردستان شرکت کردند.

مسابقات علمی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کردستانایوب احمدپور، معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقات علمی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان با حضور بیش از 100 نفر از طلاب علوم دینی استان کردستان امروز، 23 بهمن‌ماه در سنندج برگزار شد.

وی با اشاره به منابع این دوره از مسابقات علمی طلاب اهل سنت افزود: کتاب اداب العالمی و المتعلم تالیف امام نبوی که شخصیت شناخته شده در مذهب امام شافعی است منبع این مسابقه است.

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور شرکت‌کنندگان این مسابقه علمی را طلاب و طلبه‌های پایه‌های پنجم تا هشتم مدارس علوم دینی اهل سنت عنوان و بیان کرد: اخلاق تزکیه و معنویت نقش مهمی در تربیت طلاب دینی دارد و می‌تواند مؤلفه بزرگ در پیشرفت ماموستایان و علمای دینی باشد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم هر روز شاهد رشد و قدرت‌افزایی نظام مقدس جمهوری ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی باشیم، اعلام کرد: به پنج نفر از برترین‌ها که بیشترین نمره را کسب می‌کنند هدایا و جوایزی اعطا می‌شود.

احمدپور ضمن تقدیر از استقبال بسیار خوب جامعه طلاب استان در شرکت در این مسابقه یادآور شد: در صورت برابر بودن نمرات افراد برگزیده بین آن‌ها به قید قرعه تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha