بیش از 4 هزار شعبه أخذ رأی در خراسان رضوی فعال است
کد خبر: 3880439
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

بیش از 4 هزار شعبه أخذ رأی در خراسان رضوی فعال است

بازرس ویژه وزارت کشور گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری در چهار هزار و ۲۳ شعبه اخذ رای خراسان رضوی در حال انجام است.

بیش از 4 هزار شعبه أخذ رأی در استان خراسان رضوی فعال است

محمدتقی هاشمی، بازرس ویژه وزارت کشور، طی سفر به تایباد و بازدید از شعب أخذ رأی این شهرستان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: این تعداد شعب در ۱۲ حوزه انتخابیه استان دایر است؛ 1612 شعبه از این تعداد در روستاهای خراسان رضوی برپا شده است.  

وی با اشاره به فعالیت 75هزار نیروی اجرایی و نظارتی در سطح این استان افزود: تعداد ۲۵۴ هزار و ۱۹۸ نفر این دوره به عنوان رأی اولی در انتخابات شرکت کردند.

هاشمی بیان کرد: از ساعات اولیه فرآیند رأی گیری طی بازرسی‌های صورت گرفته از تعدادی شعب أخذ رأی در این شهرستان، امنیت و نظم کاملی بر فضای انتخاباتی این منطقه حاکم بوده است.

بازرس ویژه وزارت کشور با اشاره به افزایش تعداد شعب أخذ رأی در این استان نسبت به دوره قبل، مطرح کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف جدی در انتخابات به بازرسین اعلام نشده است.

هاشمی اظهار کرد: 18 نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، از ساعات اولیه رأی گیری فرماندار و تیم نظارتی و بازرسی فرمانداری این شهرستان از تمامی شعب أخذ رأی در مناطق شهری و روستایی بازدید کردند.

 

انتهای پیام
captcha