شعار «در خانه بمانیم» را تحقق بخشیم‎
کد خبر: 3883650
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

شعار «در خانه بمانیم» را تحقق بخشیم‎

استاندار اردبیل گفت: شهروندان استان اردبیل، برای مقابله و غلبه بر ویروس کرونا، شعار «در خانه بمانیم» را جدی گرفته و عملی کنند.

شعار «در خانه بمانیم» را تحقق بخشیم‎به گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، ۱۷ اسفندماه، در جمع خبرنگاران گفت: در راستای عزم ملی در شکست ویروس کرونا و حفظ جان میهمانان عزیز و شهروندان در ایام نوروز، امسال کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مسافر خانه‌ها، مراکز گردشگری و آب درمانی‌ها در استان اردبیل تعطیل است.
وی تصریح کرد: قطعا مردم خوب کشورمان در شهر‌های خود شعار «در خانه بمانیم» را رعایت می‌کنند و شهروندان اردبیلی نیز همین شعار را در استان محقق می‌کنند تا در کوتاه مدت بتوانیم کرونا را شکست دهیم.
بهنام جو بیان کرد: استان اردبیل همه ساله پذیرای میلیون‌ها نفر مسافر از سراسر کشور و از کشور‌های خارجی بوده و به امید خدا بعد از غلبه بر بیماری کرونا دوباره با آغوش باز در خدمت هموطنان عزیز خواهیم بود.
وی حفظ سلامت مردم را مهم‌تر از دیگر مسایل دانست و اظهار امیدواری کرد: با استمرار برنامه ریز‌های مسئولان و همکاری مردم وضعیت عادی به کشور باز گردد.
استاندار اردبیل گفت: گردشگری همچنان یکی از محور‌های اصلی توسعه استان بوده و با یاری خدا و همراهی مردم بعد از شکست کرونا با نیروی مضاعف در این راستا تلاش خواهیم کرد.
یادآوری می‌شود؛ درحال حاضر ۱۶۴ نفر به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۴۰ بیمار مبتلا مثبت قطعی تشخیص داده شده است.

انتهای پیام
captcha