ارائه خدمات خرید آنلاین در فروشگاه‌های سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3884015
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

ارائه خدمات خرید آنلاین در فروشگاه‌های سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان‌و‌بلوچستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن مردم در منازل، فروشگاه‌های سطح استان آماده ارائه خدمات آنلاین بوده و مردم استان می‌توانند مایحتاج زندگی روزمره را به‌صورت اینترنتی سفارش دهند.

محمد بلوچ‌زهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان‌و‌بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن مردم در منازل و کاهش دادن ترددها، فروشگاه‌های سطح استان آماده ارائه خدمات آنلاین بوده و مردم استان می‌توانند مایحتاج زندگی روزمره را به‌صورت اینترنتی سفارش دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 21 فروشگاه در سطح استان با اداره پست قرارداد دارند و پس از دریافت سفارش کالا از سوی هم‌استانی‌ها، اقلام خریداری شده را به درب منازل تحویل می‌دهند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بیان کرد: در شرایط فعلی که انتشار ویروس کرونا، سلامت مردم را به شدت تهدید می‌کند، اکیداً توصیه می‌شود که مردم فهیم ما، الگوی خرید خود را از حضوری به اینترنتی تغییر دهند تا شاهد کاهش آمار بیماران شویم.

بلوچ‌زهی افزود: همچنین از روز گذشته، با تصمیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقدار ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای تمامی تلفن‌های ثابت، TD-ASL مبین نت و ایرانسل خانگى فعال شده و مشترکان می‌توانند تا پایان اسفندماه از آن استفاده کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: علاوه بر آن، به‌منظور رفاه حال کودکان و نوجوانان استان که در منزل به سر برده و آموزش‌ها را به‌صورت مجازی دنبال می‌کنند، حجم اینترنت استفاده شده برای دریافت برنامه‌ها از سایت نما و فیلیمو رایگان است.

انتهای پیام
captcha