کوله بار گروه آموزش رادیو قرآن در سال 98
کد خبر: 3884632
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷

کوله بار گروه آموزش رادیو قرآن در سال 98

مدیر گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن برنامه‌های مختلف این گروه در سال 98 را تشریح کرد.

احمد فراهانی، مدیر گروه آموزش رادیو قرآن در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ در رابطه با برنامه‌ها مختلف این گروه در سال 98 بیان کرد: برنامه «زنگ آسمانی» طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 7:30 به مدت 5 دقیقه پخش شد که تهیه‌کنندگی آن بر عهده منیژه جوادی و فاطمه رحمانی بود و محمدحسن اسفندیاری، کارشناس برنامه به موضوعات مختلف قرآنی از جمله حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن در مقاطع تحصیلی مدارس ‌پرداخته است. این برنامه در مراسم آغازین مدارس کل کشور پخش و ادامه یافت.

‌ مدیر گروه آموزش رادیو قرآن در ادامه بیان کرد: پخش مسابقه پیامکی طرح 1453 که تهیه‌کنندگی آن برعهده سمیه خراج بود، از دیگر برنامه‌های گروه آموزش رادیو قرآن در سال 98 بود که روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8:20 به روی آنتن رفت.

فراهانی افزود: برنامه قرآن و زندگی نیز روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 به تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی وحید و فاطمه دشتی به روی آنتن رادیو قرآن می‌رفت؛ همچنین سیدمحمدجواد موسوی درچه‌ای، محمدحسین اسفندیاری، حسینعلی شریف، حسین رستمی اصفهانی، محمدرضا پورزرگری، محسن موسوی بلده و ... از جمله کارشناسان این برنامه بودند که به موضوع تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز شنوندگان پرداختند.

مدیر گروه آموزش رادیو قرآن با اشاره به پخش برنامه هدیه‌های آسمانی طی روزهای پنجشنبه تصریح کرد: این برنامه هر هفته به تهیه‌کنندگی فاطمه دشتی و با کارشناسی نجمه شبانی قهرودی، مریم تقی‌زاده و مهدی سیفی به موضوع آموزش حفظ نوجوانان می‌پرداخت. همچنین برنامه قرآن کتاب زندگی بشارت 1453 نیز دیگر برنامه گروه آموزش رادیو قرآن در سال 98 بود که طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته و به تهیه‌کنندگی منیژه جوادی پخش شد و در این برنامه معتز آقایی، حافظ کل قرآن کریم به عنوان کارشناس برنامه به موضوع آموزش حفظ جزء 30 قرآن کریم پرداخت.

فراهانی بیان کرد: درس‌نامه حفظ، ترجمان وحی، صفحه نور، اکسیر، فهم زبان قرآن، مکاتب جهانی تلاوت، تجوید تحقیقی، تلاوت من، آموزش تخصصی وقف و ابتداء بر اساس مصحف محشی، در محضر قرآن، عارفان بهشت، سبک‌شناسی هنر تلاوت و حفظ نور دیگر برنامه‌های گروه آموزش رادیو قرآن در سال 98 بود که خوشبختانه تمامی این برنامه‌ها با استقبال مخاطبان رادیو قرآن نیز همراه بود.

انتهای پیام
captcha