برگزاری جشنواره «تشکل‌های مردمی فعال در حوزه دفاع مقدس» در خراسان رضوی
کد خبر: 3886508
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

برگزاری جشنواره «تشکل‌های مردمی فعال در حوزه دفاع مقدس» در خراسان رضوی

جشنواره «تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس» با هدف زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره «تشکل‌های مردمی فعال در حوزه دفاع مقدس» در خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با هدف زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و بهره‌گیری هرچه بیشتر از گنجینه خاطرات دفاع مقدس و به منظور ارتقاء فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان، جشنواره «تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس» را برگزار می‌کند.

برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری تئاتر و هنرهای نمایشی با موضوع دفاع مقدس، تألیف کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی در حوزه دفاع مقدس، تولید و انتشار و بازنشر اخبار دفاع مقدس و تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس و نشر آن در فضای مجازی و وبسایت‌ها و کانال‌ها از جمله موضوعات این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 12 اردیبهشت سال 1399 به دبیرخانه این جشنواره واقع در انتهای خیابان شهیدبهشتی، انتهای بلوار برادران شهید خلیلی، جنب فروشگاه شهر ما، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تحویل دهند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 38440501 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha