تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «در خانه بمانیم»
کد خبر: 3890731
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «در خانه بمانیم»

مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی «در خانه بمانیم» تا ۳۰ فروردین‌ماه جاری تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «در خانه بمانیم» تا 30 فروردینبه گزارش ایکنا از لرستان، معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به‌منظور پُربار کردن اوقات فراغت مردم در ایام نوروزی و با هدف ارتقای روحیه و افزایش امید اجتماعی و گسترش فرهنگ کتابخوانی و دعوت از مردم به پویش اجتماعی «در خانه بمانیم» با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کرده است.

این مسابقه در دو بخش کتاب ایرانی و کتاب خارجی برگزار می‌شود که در بخش کتاب ایرانی، کتاب «سیری در سیره نبوی» اثر شهید مرتضی مطهری، انتشارات صدرا معرفی شده و در بخش کتاب خارجی نیز کتاب «اثر مرکب»، تألیف دارن هاردی، ترجمه فرخ بافنده با موضوع راه‌های کسب موفقیت معرفی شده است.

نسخه دیجیتال و صوتی کتاب‌های مسابقه در کانال تلگرامی «کتابخانه صوتی» و پایگاه اینترنتی «کتاب راه» در دسترس است. ضمناً شرکت‌کنندگان می‌توانند در صورت دسترسی داشتن، از نسخه کاغذی کتاب نیز استفاده کنند.

شرکت‌کنندگان تا تاریخ 30 فروردین‌ماه جاری فرصت دارند یک یا هر دو کتاب را مطالعه کرده و در مسابقه شرکت کنند. سؤالات مسابقه به‌صورت تستی و چهار جوابی خواهد بود و فایل آن در روز 30 فروردین‌ماه برای پاسخگویی در پایگاه اینترنتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قابل دریافت است، شرکت‌کنندگان پس‌از دریافت فایل پاسخ‌نامه و تکمیل آن، فرم خود را از طریق ایمیل اعلام شده در پایگاه اینترنتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارسال کنند.

زمان اعلام اسامی برندگان و اهدای جوایز نیز نیمه اول اردیبهشت‌ماه امسال اعلام شده و به ۲۰ نفر از افرادی که بیشترین پاسخ صحیح را به سؤالات داده باشند به قید قرعه جوایز نقدی به‌صورت کارت هدیه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha