فعالیت‌های جهادی بسیجیان طرقبه در مبارزه با کرونا + عکس
کد خبر: 3890841
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

فعالیت‌های جهادی بسیجیان طرقبه در مبارزه با کرونا + عکس

به همت گروه جهادی پایگاه بسیج شهید مطهری و نیروهای مردمی مجمع فرهنگی محله حصار طرقبه، ایستگاه «سلامت مهدوی» جهت ارائه خدمات رایگان به اهالی این محله همراه با اجرای طرح «هر محله یک قربانی»، برپا شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به همت گروه جهادی پایگاه بسیج شهید مطهری و نیروهای مردمی مجمع فرهنگی محله حصار طرقبه، ایستگاه «سلامت مهدوی» جهت ارائه خدمات رایگان به اهالی این محله برپا شد.

توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان محله، شناسایی اقشار آسیب‌پذیر در مقابل ویروس کرونا جهت تحویل کمک‌های مردمی، ضدعفونی معابر، کوچه‌ها و توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی از اقدامات گروه جهادی پایگاه شهید مطهری و مجمع فرهنگی محله حصار بود.

طرح «هر محله یک قربانی» که مقام معظم رهبری در سخنان خود از آن به نیکی یاد کردند نیز با همکاری این گروه جهادی اجرا و از محل جمع‌آوری کمک‌های خیرین، گوسفند خریداری و ذبح شد، و تعداد ۱۵۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر این محله توزیع شد.

همچنین برگزاری پویش مردمی و توزیع 100 نورافشان بین مردم، راه‌اندازی کاروان شادی با طنین‌انداز کردن ندای «یا مهدی ادرکنی» در ایام نیمه شعبان در محله حصار از دیگر اقدامات این گروه جهادی بود.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha