برنامه‌های متنوع سیما از حرم‌های مطهر در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3893015
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
شیخ‌اکبری خبر داد:

برنامه‌های متنوع سیما از حرم‌های مطهر در ماه مبارک رمضان

دبیر شورای معارف سیما گفت: ماه رمضان امسال، مردم در حال و هوای حرم‌های مطهر امام رضا‌(ع) و حضرت معصومه‌(س) قرار می‌گیرند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جواد شیخ‌اکبری، دبیر شورای معارف سیما در جلسه ویدئو کنفرانس با حجت‌الاسلام والمسلمین شریعت نجات، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، مهدی رضوی‌کیا، مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس، نصرپور، مدیرکل مرکز خراسان رضوی و حجت‌الاسلام احمدی، معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه‌(س) بر بحث همدلی و مواسات با محوریت ایمان، استقامت و پیروزی برگرفته از آیه 30 سوره مبارکه فصلت تأکید کرد.
در این جلسات مقرر شد بر اساس منظومه قرآنی مقام معظم رهبری، شعار ایمان، استقامت، پیروزی محور برنامه‌ها و سخنرانی‌های رمضان امسال باشد. پخش ادعیه و دعا از حرمین مطهر در اوقات مختلف و سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان از شبکه‌های مختلف سیما و قرائت ترتیل‌‍خوانی قرآن کریم به صورت زنده از جمله برنامه‌هایی است تا مردم ماه رمضان امسال، در حال و هوای حرم‌های مطهر امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) قرار گیرند.
پخش برنامه‌های متنوع در ماه مبارک رمضان از حرم حضرت معصومه(س)، مناجات‌خوانی از حرم مطهر امام رضا(ع) و همچنین، رفع مشکلات تولیدی و فنی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها و ارائه آن به مردم عزیز که در ایام ماه مبارک رمضان، قرائت قرآن و دعا را از شبکه‌های سیما دنبال می‌کنند، هماهنگی و پیگیری‌های لازم صورت گرفت.
همچنین، شیخ‌اکبری ضمن تماس با حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه قم، با بیان گزارشی از برنامه‌های معارفی سیما در اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان که امسال با توجه به شرایط کنونی و حضور مردم در خانه‌ها پیرامون معرفی مبلغان شاخص رسانه‌ایی برای هرچه بهتر برگزار شدن مجالس سخنرانی در شبکه‌های سیما ارائه شد، هماهنگی لازم را انجام داد.

انتهای پیام
captcha