اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی مجازی ویژه دانشجویان در کردستان
کد خبر: 3893430
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی مجازی ویژه دانشجویان در کردستان

فراخوان برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» برای دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در ایام تعطیلی کرونا و ترویج کتابخوانی اعلام شد.

عثمان یوسفی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به منظور ترویج روحیه کتابخوانی و تشویق دانشجویان و کارکنان دانشگاه مذاهب اسلامی برای بهره‌مندی مفید از ایام خانه‌نشینی ناشی از بیماری کرونا و به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) این دانشگاه به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» برای دانشجویان و کارکنان شیعه و اهل سنت اقدام کرده است.

وی افزود: ثبت‌نام در این مسابقه مجازی از ۲۸ فروردین‌ماه از طریق سایت Book.Mazaheb.ac.ir آغاز شده و دانشجویان و کارکنان در تمامی شعب دانشگاه می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت ماه نسبت به ثبت‌نام آنلاین و مطالعه این کتاب اقدام کنند.

یوسفی با اشاره به اینکه این مسابقه در دو بخش دانشجویی و کارکنان برگزار می‌شود، عنوان کرد: زمان برگزاری مسابقه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ظهر به صورت آنلاین در تهران و شعب دانشگاه مذاهب اسلامی در سنندج، زاهدان، بندرعباس، قم، گنبدکاووس و بوشهر از طریق سایت Book.Mazaheb.ac.ir خواهد بود.

وی اعلام کرد: این کتاب شامل ۱۷ فصل و نحوه چینش عناوین فصل‌ها به ترتیب تاریخی زندگی ائمه(ع)، از دوران پیامبر اعظم(ص) تا دوره امام جواد(ع)، امام هادی(ع) و امام عسکری(ع) است که بیانات مقام معظم رهبری درباره این سه امام(ع) در یک فصل ارایه شده است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج بیان کرد: سؤالات این مسابقه از بخش‌های مقدمه، فصل اول، پیامبر اعظم صلوات الله علیه اجمعین و فصل دوم (صفحه۱ تا ۶۹)، فصل پنجم امام حسن علیه السلام(ص۱۱۳ تا ۱۳۹) + فصل هفدهم(۳۳۱ تا ۳۵۱) شامل ۲۵ سوال ۴ گزینه‌ای و بصورت آنلاین است.

یوسفی یادآور شد: بیستم اردیبهشت‌ماه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) به ۱۰ نفر از دانشجویان و ۳ نفر از کارکنان که بیشترین درصد پاسخ صحیح را داده‌ باشند، به صورت قرعه‌کشی کارت هدیه دو میلیون ریالی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha