برگزاری جشنواره آوایی «نفحات رمضان» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3894253
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خبر داد:

برگزاری جشنواره آوایی «نفحات رمضان» در چهارمحال‌وبختیاری

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال‌وبختیاری، از برگزاری جشنواره آوایی «نفحات رمضان» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری خبر داد و گفت: این جشنواره به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عدم برگزاری برنامه‌های این ستاد در مساجد به دلیل پیشگیری از خطرات شیوع کرونا، اظهار کرد: رویکرد ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مجازی در شرایط فعلی است.

وی یکی از این برنامه‌ها را برگزاری جشنواره آوایی «نفحات رمضان» در طول ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود: ادعیه‌خوانی، اذان، سرود و قرائت تقلیدی قرآن کریم از موضوعات این جشنواره است که از سوی کانون‌های مساجد استان اجرا خواهد شد.

مظاهری در خصوص روند اجرای این جشنواره تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند با ضبط فیلم یک دقیقه‌ای به صورت افقی از اجرای اذان یا سرود، قرائت تقلیدی از اساتید عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل و یا ادعیه‌های ماه مبارک رمضان، به صورت حلقومی و زنده و ارسال فایل آن در پیام‌رسان‌های گپ، ایتا و سروش، در این جشنواره شرکت کنند.

وی تأکید کرد: شرکت‌کنندگان پیش از اجرای خود، نام، نام خانوادگی، نام کانون فرهنگی هنری، نام مسجد، شهر یا روستا و رشته شرکت کننده را اعلام کنند، ضمن اینکه به افرادی که در هنگام نحوه اجرا فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده باشند، امتیاز ویژه‌ای تعلق می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری استان با بیان اینکه جشنواره آوایی «نفحات رمضان» در ۲ رده سنی ۱۴ تا ۲۰ و ۲۱ تا ۳۵ سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقمندان تا ۴ خرداد سال جاری همزمان با عید سعید فطر فرصت دارند آثار خود را به شماره اعلام شده ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha