از برگزاری آموزش مجازی قرآن تا دست‌های مهربانی که گره گشا می‌شود
کد خبر: 3895967
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
مدیر مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل بیت(ع) بیرجند:

از برگزاری آموزش مجازی قرآن تا دست‌های مهربانی که گره گشا می‌شود

رضائی از برگزاری کلاس‌های این مؤسسه در فضای مجازی خبر داد و گفت: در این ایام که بعضی افراد منتظر دست‌های مهربان دیگران هستند؛ این مؤسسه تعداد 50 بسته‌ مواد غذایی به ارزش هرکدام ۲۰۰ هزار تومان آماده کرده و با شروع ماه رمضان به دست نیازمندان رسید.

از برگزاری کلاس‌های قرآنی در فضای مجازی تا کمک به نیازمندان به عنوان یک رسالتبتول رضائی، مدیر مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل بیت(ع) بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی از برگزاری کلا‌س‌های روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی و حفظ قرآن مؤسسه برای سنین خردسال و نوجوان و خواهران در فضای مجازی خبر داد.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها در فضای مجازی با حضور حدود ۲۰۰ نفر برقرار است، افزود: مربیان با تشکیل گروه با روش‌های جذاب فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

مدیر مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل بیت(ع) بیرجند بیان کرد: این روش‌ها به همراه بازی و کاردستی و داستان در فضای مجازی نیز پیش گرفته می‌شود تا کسالتی در بخش خردسال وجود نداشته باشد.

رضائی ادامه داد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون بجز تعطیلی ایام نوروز، بقیه ایام کلاس‌ها در بخش‌های مختلف فعال بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های دیگر این مؤسسه، افزود: در این ایام که بعضی افراد منتظر دست‌های مهربان دیگران هستند؛ این مؤسسه تعداد 50 بسته‌ مواد غذایی به ارزش هرکدام ۲۰۰ هزار تومان آماده کرده و با شروع ماه رمضان به دست نیازمندان رسید.

مدیر مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل بیت(ع) بیرجند بیان کرد: همچنین از ابتدای ماه رمضان، گروهی به نام «هر خانه یک مسجد» را برای والدین قرآن‌آموزان تشکیل دادیم تا با لطف الهی و همکاری مربیان، مطالبی مربوط به تفسیر نهج‌البلاغه و مسائل معنوی و کاربرد آن در زندگی در آن بارگذاری شود.

رضائی یادآور شد: در پایان هر هفته نیز مسابقه‌ای از مطالب ارائه شده برگزار می‌شود و به شش نفر به قید قرعه هدایایی اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم در ایام شیوع کرونا نیز آموزش تعطیل نشود و همچنین در ماه رمضان رسالت خود را به عنوان جامعه قرآنی انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha