تجلیل از کاسبان محله حصار تا کمک به نیازمندان + عکس
کد خبر: 3898184
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

تجلیل از کاسبان محله حصار تا کمک به نیازمندان + عکس

به همت پویش مردمی محله حصار در شهر طرقبه، کمک‎های مؤمنانه طی پنج مرحله انجام و در راستای گسترش کسب رزق و روزی حلال از تعداد ۵۰ مغازه‌دار این محله تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا؛ پویش مردمی محله حصار متشکل از جوانان فعال فرهنگی و بسیجیان با محوریت پایگاه بسیج شهید مطهری و با همکاری خیرین و مردم نیک‌اندیش محله حصار طرقبه از ابتدای شروع فعالیت خود همزمان با شیوع بیماری کرونا تاکنون بالغ بر یک میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و در قالب بسته‌های معیشتی در پنج مرحله بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح این محله توزیع کردند.

سرهنگ پاسدار صوفی، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان طرقبه شاندیز در بازدید از پایگاه بسیج شهید مطهری محل فعالیت پویش مردمی محله حصار، بیان کرد: کار شما، مانند جهادگران هشت سال دفاع مقدس است، خداوند به این حرکت شما برکت داده است که این توزیع را به مرحله پنجم رسانده‌اید، آن هم با کیفیت و کمیت بالاتر از مراحل قبل.

وی گفت: فعالیت جهادگران پایگاه بسیج شهید مطهری به پشتوانه حمایت‌های مردم شهیدپرور و به برکت خون شهدای محله حصار همیشه شاخص بوده است، آن‌ها هرجا که بحران بوده قوی پای کار بوده‌اند و حالا هم مثل همیشه و باشکوه‌تر از قبل در صحنه حضور دارند.

یادآور می‌شود، به مناسبت ایام میلاد کریم اهل بیت(ع) با حضورفرمانده و اعضای شورای پایگاه بسیج شهید مطهری، جوانان مجمع فرهنگی، امام جماعت محله و هئیت امنای مسجد حصار در راستای گسترش کسب رزق و روزی حلال، شب گذشته، 21 اردیبهشت‌ماه از تعداد ۵۰ مغازه‌دار این محله تقدیر شد.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha