تکریم مادران و همسران شهدا در اردبیل
کد خبر: 3898299
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

تکریم مادران و همسران شهدا در اردبیل

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بایستی به جامعه یادآوری کنیم که بانوان نقش برجسته‌ای در طول انقلاب و دفاع مقدس داشتند و با برگزاری برنامه‌هایی مادران و همسران شهدا را تکریم کنیم.

تکریم مادران و همسران شهدا در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در جلسه راهبردی بانوان با محور بزرگداشت مقام مادران شهید در سوم خرداد، گفت: بانوان همواره در تمام بحران‌ها و در دفاع مقدس پشتیبان همسران و فرزندان خود بوده اند.
وی بیان کرد: برای بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا در این ایام که برگزاری همایش با محدودیت مواجه می‌باشد، باید دیدار‌هایی با این عزیزان برگزار و یاد آنان گرامی داشته شود.
محمدلو تصریح کرد: باید به جامعه یادآوری کنیم که بانوان نقش برجسته‌ای در طول انقلاب و دفاع مقدس داشتند و با برگزاری چنین برنامه‌هایی مادران و همسران شهدا را تکریم کنیم.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این جلسه از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های مختلف با موضوع تکریم مقام مادران و همسران شهدا همزمان با چهلمین سال دفاع مقدس خبر داد.
علی واحد افزود: طرح معینه از جمله طرح‌هایی است که در قالب آن با تمام مادران و همسران شهدا دیدار می‌شود.
وی بیان کرد: در قالب این دیدار‌ها که در طول هفته از ۱۰ مادر و همسر شهید انجام می‌شود، مصاحبه‌هایی انجام خواهد شد.
واحد تصریح کرد: با اکیپ‌هایی متشکل از بانوان نویسنده و پژوهشگر هماهنگ شده که گزارش این دیدار‌ها را ثبت و در قالب کتاب‌هایی منتشر خواهد شد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۵۰ مادر شهید در مرکز استان و ۴۹۰ مادر شهید در شهرستان‌های استان در قید حیات هستند.
وی گفت: کتاب‌های منتشر شده در مناسبت‌های مرتبط با دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha