مادر شهید «علی مؤمن غفاری فارسانی» دعوت حق را لبیک گفت
کد خبر: 3899987
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

مادر شهید «علی مؤمن غفاری فارسانی» دعوت حق را لبیک گفت

حاجیه خانم بی‌بی طلا طالبی مادر «شهید علی مؤمن غفاری فارسانی» در سن 89 سالکی بر اثر کهولت سن به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از واحد ایثار، حاجیه خانم بی‌بی طلا طالبی مادر شهید علی مؤمن غفاری فارسانی در سن 89 سالکی بر اثر کهولت سن به دیار باقی شتافت.

این بانوی مؤمن و فداکار پس از عمری عبادت خالصانه و تربت فرزندان نیکو هم‌زمان با ایام شب‌های قدر و شهادت مولای متقیان حضرت امام علی(ع) آسمانی گردید و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این مادر محترمه پس از اقامه نماز با حضور رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فارسان، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور شهر فارسان در قطعه ایثارگران گلزار شهدای فارسان خاک‌سپاری شد.

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت این مادر محترمه و یادبود فرزند شهیدش روز پنجشنبه یکم خرداد 1399 از ساعت 14 تا 15:30 در قطعه ایثارگران گلزار شهدای فارسان و بر سر قبر مطهرش برگزار می‌شود.

گفتنی است: شهید علی مؤمن غفاری متولد 1345 در فارسان با عضویت بسیجی پس از گذراندن دوره‌های آموزش نظامی در چندین مرحله از طریق لشکر 8 نجف اشرف و تیپ 44 قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام به جبهه‌های کردستان و خوزستان اعزام و نهایتاً در تاریخ 5 اسفند 1362 در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر مطهرش پس از مراسم تشییع باشکوه در گلزار شهدای فارسان آرام گرفت.

انتهای پیام
captcha