برگزیدگان مسابقه مکارم‌الاخلاق معرفی شدند
کد خبر: 3905720
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

برگزیدگان مسابقه مکارم‌الاخلاق معرفی شدند

هفت نفر از برگزیدگان مسابقه مکارم‌الاخلاق با محور دعای 20 صحیفه سجادیه مشخص و اکانت آنها برای دریافت جوایز معرفی شد.

به گزارش ایکنا، مراسم قرعه‌کشی و معرفی برگزیدگان اولین مسابقه قرآنی مکارم‌الاخلاق امروز شنبه، 31 خردادماه، با حضور محمدحسین حسنی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مهدی عباسی، سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شد.

در این مراسم حسنی با اشاره به اینکه پشتیبانی از برگزاری این مسابقه برعهده این سازمان بوده است، برگزاری این مسابقه را تجربه خوبی برای هر دو نهاد ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که برگزاری مسابقات در فضای مجازی به ویژه از طریق اینستاگرام ادامه یابد.

عباسی نیز بیان کرد: بعد از اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی دانشجویان بر اهمیت قرائت دعای مکارم‌الاخلاق توصیه کردند، به پیشنهاد جمعی از دانشجویان طی 30 شب هر شب یک فراز از این دعا در اینستاگرام منتشر و سؤال مربوط به آن مطرح شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این اولین مسابقه در نوع خود بود، استقبال خوبی از آن صورت گرفت و امروز به پنج نفر از افرادی که بیشترین پاسخ درست را به این مسابقه ارسال کرده‌اند به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود. همچنین به دو شرکت‌کننده‌ای که توانسته‌اند به هر 30 سؤال مطرح پاسخ درست ارائه کنند نیز بدون قرعه‌کشی جایزه اهدا می‌شود.

7 اکانت اینستاگرام برنده جوایز اولین مسابقه مکارم‌‌الاخلاق

همچنین، اردیبهشت ماه سال گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانشجویان کشور بر اهمیت خواندن صحیفه سجادیه به خصوص دعای بیست این کتاب ارزشمند تأکید فرمودند که این توصیه ارزشمند موجب شد سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به برگزاری مسابقه مکارم‌الاخلاق با محور دعای بیستم صحیفه سجادیه اقدام کند.

در این مسابقه هر روز یک فراز از دعای 20 صحیفه‌ سجادیه در اینستاگرام منتشر و پاسخ‌ها از طریق اکانت‌های اینستا دریافت می‌شد.  

انتهای پیام
captcha