برگزاری مسابقه کتابخوانی «دعوت» در کردستان
کد خبر: 3905760
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

برگزاری مسابقه کتابخوانی «دعوت» در کردستان

دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن استان کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی ـ دانشجویی ««دعوت» امروز، ۳۱ خردادماه به صورت آنلاین در کردستان خبر داد.

یحیی مردوخیان، دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «دعوت» خبر داد و گفت: این مسابقه از سوی مرکز رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری استان کردستان برگزار شد.

وی منابع این مسابقه کتابخوانی را کتاب‌های «جوانه»، «مغناطیس» و «موازنه» دانست و افزود: برای این مسابقه از هر سه کتاب 18 سؤال چهار گزینه‌ای مطرح شد.

مردوخیان بیان کرد: مدت زمان پاسخگویی به سؤالات آزمون 20 دقیقه بوده که بعد از اتمام زمان یادشده آزمون بسته خواهد شد.

وی اعلام کرد: ثبت‌نام شرکت در این آزمون به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اینترنتی بود که علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی به صورت مجازی و از طریق آیدی pshohadabsj@ و sprogramming@ می‌توانستند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن استان کردستان بیان کرد: جوایز این آزمون به صورت امتیاز بندی است و افرادی که در این آزمون حداکثر امتیاز را کسب کنند، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: برای نفر اول امتیاز بالای 80 درصد، نفر دوم بالای 75 درصد، نفر سوم بالای 70 درصد و نفرات بعدی بالای 60 درصد در نظر گرفته شده است.

مردوخیان با اعلام اینکه این مسابقه در دو بخش کشوری و استانی برگزار خواهد شد، یادآور شد: در بخش استانی رتبه‌های اول تا دوازدهم مورد تجلیل قرار می‌گیرند و در مرحله کشوری نیز ۱۵ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی و جوایزی دیگر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha