نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در مشگین‌شهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3906596
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در مشگین‌شهر برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین‌شهر گفت: نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی روستایی و عشایری با حضور فعالان این عرصه و صنعتگران صنایع دستی در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در مشگین‌شهر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین‌شهر، سوم تیرماه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در مشگین‌شهر، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی روستایی و عشایری با حضور فعالان این عرصه و صنعتگران صنایع دستی در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه توسط اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف استان اردبیل با همکاری و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ۵ تا ۱۰ تیرماه در بقعه شیخ حیدر مشگین‌شهر برگزار خواهد شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به دستگاه‌های همکاری در این زمینه گفت: در کنار این اداره کل، استانداری اردبیل، فرمانداری مشگین‌شهر، اداره کل کمیته امداد استان اردبیل، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، خوشه فرش استان اردبیل و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در برگزاری این نمایشگاه همکاری خواهند داشت.
ایمانی با اشاره به صنایع دستی بومی شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: صنایع دستی به ویژه در مناطق روستایی این استان با سرانگشتان هنرمندان و صنعتگران این رشته‌ها تولید و روانه بازار می‌شود و دارای ظرفیت‌های مناسب و مطلوبی در این حوزه در شهرستان هستیم.
وی تصریح کرد: حمایت از فعالان و صنعتگران صنایع دستی این شهرستان می‌تواند زمینه‌ساز رونق تولید و اشتغال در مشگین‌شهرشده و زمینه خلق ثروت در این صنعت را فراهم آورد که به دنبال تحقق این مهم هستیم.

انتهای پیام
captcha