کم و کیف چگونگی برگزاری مسابقه غیرحضوری ترتیل‌‎خوانی
کد خبر: 3908616
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

کم و کیف چگونگی برگزاری مسابقه غیرحضوری ترتیل‌‎خوانی

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از اعلام نتایج مسابقه غیرحضوری ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه پسران ساکن در استان خبر داد.

کم و کیف چگونگی برگزاری مسابقه غیر حضوری ترتیل خوانی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی با اشاره به داوری مسابقه غیرحضوری ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه پسران ساکن در استان اصفهان ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: براساس اعلام قبلی مهلت ارسال آثار به این مسابقه 31 خردادماه و زمان اعلام نتایج 13 تیرماه همزمان با ولادت امام رضا(ع) مقرر شد که داوری این مسابقات روز گذشته به پایان رسید.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ملاک‌های داوری همان ملاک‌های مسابقات رسمی یعنی صوت و لحن و تجوید بود البته یک قسمت آداب نیز به داوری اضافه شد.

وی با بیان اینکه 208 اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد، اظهار کرد: برای اینکه مسابقات با عدالت بهتری داوری شود در یک مرحله همه اثرها داوری شد به این صورت که از ابتدا هر تلاوت توسط داوران استماع شد و هر چهار شاخص اصلی داوری صوت، لحن، تجوید و آداب نمره‌ای در نظر گرفته شد و مجموعا 30 نفر از افرادی که قرآئت بهتری داشتند، انتخاب شدند و تلاوت افرادی که منتخب شدند، توسط یک داور صوت و لحن و یک تجوید وقف و ابتدا و آداب را داوری کردند و نفرات برتر انتخاب شدند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه نمرات 30 نفر پایانی ثبت و قابل استناد است، تصریح کرد: هئیت داوران تشکر خود را از تمامی شرکت کنندگان اعلام می دارد و پیشنهاد برگزاری دوره‌های آموزش مجازی قرآن کریم جهت ادامه روند رو به رشد قرآن آموزان عزیز را دارد و از خداوند متعال خواهان توفیق و سربلندی این نوگلان قرآنی را مسئلت می‌نماید.

وی تصریح کرد: بنا به اعلام قبلی به 5 نفر اول 5 میلیون ریال، 5 نفر دوم 3 میلیون ریال و 5 نفر سوم 2 میلیون ریال اعطا خواهد شد.

 یعقوبی با اشاره به اسامی برگزیدگان این مسابقه گفت: نفرات برتر به ترتیب نفر اول تا پانزدهم آقایان محمدکریم میرزاعلیان، محمدحسین بخشی نیا، محمدمتین نجات بخش، سجادنوروزیان، مرصادفروتن، علی فقیهی نیا، نویدفرازنده، سیدعلی احمدی، ابوالفضل نوحی، هادی اسماعیلی، سیدمحمد هادی نقوی، رضا جعفری، عمید فرازنده، سجاد سلیمانی، علی محمودی برگزیدگان این مسابقه هستند.

جوایز برگزیدگان این مسابقه از هفته آینده به آنها اهدا خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشار به شبکه پیام‌رسان ایتا به آدرس چراغ هدایت مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha