ساخت اردوگاه فرهنگی- تربیتی جامعه قرآنی همدان
کد خبر: 3909578
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

ساخت اردوگاه فرهنگی- تربیتی جامعه قرآنی همدان

مدیر بنیاد قرآن استان همدان گفت: اردوگاه فرهنگی-آموزشی- تفریحی جامعه قرآنی همدان در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

ساخت اردوگاه فرهنگی- تربیتی جامعه قرآنی همدانجواد صدیق، مدیر بنیاد قرآن استان همدان در گفت وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: اردوگاه فرهنگی- آموزشی- تفریحی جامعه قرآنی همدان ساخته می‌شود.
مدیر بنیاد قرآن استان همدان افزود: زمین این اردوگاه 12 سال پیش به صورت قسطی از منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی شهرستان همدان خریداری شده است.
وی با اشاره به اینکه این اردوگاه وقف قرآنی بود و مالکیت خصوصی ندارد افزود: این اردوگاه با 6 هزار و 500 متر در بخش‌های مختلف نمازخانه، آشپزخانه، سالن اجتماعات، خوابگاه، کلاس‌های آموزشی و ... طراحی شده است.
صدیق با اشاره به اینکه ساخت این اردوگاه از خردادماه سال جاری آغاز شده است گفت: ساخت و تکمیل این بنا نیازمند 2 میلیارد تومان اعتبار است که 800 میلیون تومان آن توسط بنیاد قرآن استان پرداخت خواهد شد.
وی ابراز کرد: پیش بینی می‌شود طی 2 الی 3 ماه آینده کار بنا اصلی ساختمان به اتمام برسد اما محوطه سازی، دیوار کشی و آماده سازی بخش‌های دیگر بنا در صورت تأمین اعتبار تا اواخر سال جاری ادامه خواهد داشت.
صدیق با اشاره به اینکه متولی این بنا جامعه قرآنی استان با محوریت بنیاد قرآن است ابراز کرد: این اردوگاه در صورت ساخت و اتمام، مکانی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و تفریحی جامعه قرآنی استان خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha