برگزاری کارگاه آموزشی تجاری‌سازی صنایع دستی در کرمان
کد خبر: 3910289
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

برگزاری کارگاه آموزشی تجاری‌سازی صنایع دستی در کرمان

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی کرمان گفت: کارگاه آموزشی تجاری‌سازی و برندسازی محصولات صنایع دستی ویژه فعالان و هنرمندان صنایع دستی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، کاظم حسین‌زاده، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان امروز دوشنبه، 23 تیرماه گفت: امروز کارگاه آموزشی تجاری‌سازی و برندسازی محصولات صنایع دستی ویژه فعالان و هنرمندان صنایع دستی این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهم‌ترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع دستی است، افزود: برند یا نشان تجاری یک نماد یا ویژگی مشخصی است که نشان‌دهنده اصالت و کیفیت خاص آن کالا است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان با بیان اینکه امروزه در عرصه رقابت بین‌المللی مفهوم برندسازی در حوزه صادرات کالاها و خدمات نقش برجسته‌ای ایفا می‌کند، بیان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی این استان است که در سال‌های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی تجاری‌سازی و برندسازی برای اولین مرتبه و با حضور مدرسان دانشکده هنر و معماری در استان کرمان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا این کارگاه با حضور 40 هنرمند و فعال صنایع دستی و با حفظ موازین بهداشتی برپا می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی کرمان با بیان اینکه طی سال گذشته کارگاه بسته‌بندی تولیدات صنایع دستی در کرمان برگزار شد، تأکید کرد: این کارگاه 30 تا 40 درصد هنرمندان و فعالان صنایع دستی را برآن داشت که با بسته‌بندی‌های جدی وارد عرصه فروش و بازاریابی شوند و امیدواریم کارگاه برندسازی و تجاری‌سازی نیز به فروش تولیدات صنایع دستی آن‌ها کمک کند.

انتهای پیام
captcha