خانواده‌های شهدای اردبیل در حوزه کارآفرینی حمایت می‌شوند
کد خبر: 3911599
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

خانواده‌های شهدای اردبیل در حوزه کارآفرینی حمایت می‌شوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: خانواده‌های شهدای اردبیل در حوزه کارآفرینی صنایع دستی حمایت می‌شوند.

خانواده‌های شهدای اردبیل در حوزه کارآفرینی صنایع دستی حمایت می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، 31 تیرماه، در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل، جزو معدود دستگاه‌هایی است که در راستای ارج نهادن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیشترین کارمند را از خانواده‌های شهدا دارد و خدمت به این قشر افتخاری بزرگ برای ما به شمار می‌رود.
وی از حمایت ویژه این اداره کل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان اردبیل خبر داد و گفت: با هدف اشتغالزایی و کارآفرینی در بین خانواده‌های شهدا و ایثارگر دوره‌های آموزشی رایگان صنایع دستی برای این افراد برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اشتغال در حوزه صنایع‌دستی را کم‌هزینه و پردرآمد خواند و افزود: در صورتی که خانواده‌های شهدا و ایثارگر در حوزه صنایع دستی کارآفرینی و اشتغالزایی کنند حمایت‌های ویژه از این افراد انجام خواهد شد.
فلاحی از اختصاص غرفه برای خانواده‌های شهدا برای فروش و عرضه صنایع‌دستی در نمایشگاه‌ها خبر داد و گفت: در حوزه کسب و کار‌های الکترونیکی نیز آماده ارائه پروانه و حمایت از این قشر هستیم تا گامی در راستای قدردانی از صبر و پایداری آن‌ها برداریم.
وی با اشاره به وجود سه هزار نفر جویای کار با مدرک دانشگاهی از خانواده شهدا و ایثارگر اظهار کرد: حمایت از این قشر می‌تواند زمینه برای اشتغال آن‌ها را فراهم آورد.
فلاحی اشتغال ایجادشده در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان اردبیل را بی‌نظیر و فعالیت‌ها در این حوزه را چشمگیر خواند و بیان کرد: بسته‌های اشتغال در اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان فراهم بوده و می‌توانیم با بهره‌مندی از این بسته‌ها زمینه برای اشتغال فرزندان شاهد را فراهم آوریم.

انتهای پیام
captcha