استقبال کانون‌های مساجد آذربایجان‌شرقی از «روح مقاومت»
کد خبر: 3911872
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

استقبال کانون‌های مساجد آذربایجان‌شرقی از «روح مقاومت»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌شرقی از استقبال فعالان مسجدی استان برای مشارکت در رویداد بین‌المللی روح مقاومت خبر داد و گفت: این رویداد با محوریت روایت‌های مردمی از وصایای شهدا برگزار می‌شود.

استقبال کانون‌های مساجد آذربایجان‌شرقی از رویداد «روح مقاومت»محمد هادی‌نیا، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایکنا از مشارکت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان در رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» خبر داد و گفت: این رویداد با محوریت روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور وصیت‌نامه‌های شهدا و توجه به گنجینه‌های ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس را از اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و ادامه داد: روایت این فداکاری‌ و ایثار ماندگار در قالب‌های متنوع فرهنگی و هنری مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

هادی‌نیا بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» را با محوریت گرامیداشت مقام شهدا، با تکیه بر 110 روز روایت‌ مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از دیروز تا امروز، برگزار می‌کند و آخرین مهلت ارسال آثار 31 شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان‌شرقی‌ اضافه کرد: رویداد بین‌المللی روح مقاومت در بخش‌های مختلف مانند صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس‌نوشت و ... از وصیت‌نامه شهدا برگزار می‌شود و عموم علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

هادی‌نیا با بیان اینکه تجلیل از آثار برتر در دو بخش ملی و بین‌المللی انجام می‌شود، گفت: ۴۰ اثر در بخش ملی و ۲۰ اثر در بخش بین‌الملل با اهدای جوایز نقدی به ترتیب ۱۰ میلیون ریال و ۲۰۰ یورو تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha