خدمت کریمانه، نعمتی الهی که نصیب هرکسی نمی‌شود
کد خبر: 3916094
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

خدمت کریمانه، نعمتی الهی که نصیب هرکسی نمی‌شود

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: با توجه به اینکه در شرایط سخت کرونا به سر می‌بریم، نیاز مبرم بر بازنگری مولفه‌های خدمت کریمانه از نظر متون اسلامی داریم و باید متذکر شد خدمت کریمانه، نعمت الهی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

خدمت کریمانه، نعمت الهی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدحسن وحدتی شبیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، امروز 21 مردادماه به مناسبت روز کرامت انسانی و حقوق بشر اسلامی در همایش آنلاین «خدمت کریمانه» اظهار کرد: هدف این همایش بررسی خدمت کریمانه به مردم است. ما در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مرکز مهارت‌آموزی و معرفت‌افزایی را تاسیس و دوره‌های فوق برنامه برای محصلین، دانشجویان و طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار کردیم تا بتوانند در آینده، به مردم بهتر خدمت کریمانه ارائه کنند.

وی افزود: خدمت کریمانه را می‌توانیم از آموزه‌های پیشوایان دین مبین به دست آوریم که مولفه‌های خدمت کریمانه چیست، خدمت کریمانه از نظر کیفیت بهترین نوع خدمت است تا افراد کریمانه خدمات خود را ارائه کنند. با توجه به اینکه در شرایط سخت کرونا به سر می‌بریم، نیاز مبرم بر بازنگری مولفه‌های خدمت کریمانه از نظر متون اسلامی داریم و باید متذکر شد خدمت کریمانه، نعمت الهی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی خاطرنشان کرد: خدمت کریمانه مستلزم این است که نوع نگاه ما به انسان‌ها، نگاه اسلامی و توحیدی باشد. بهترین نوع خدمت را به ضعفا ارائه خواهیم کرد و از خداوند می‌خواهیم و توسلات خود را به اهل بیت و امام هشتم تقاضا می‌کنیم که نگاه ما به انسان‌ها مانند نگاه توحیدی قرار دهد چراکه اگر در مقام خدمت‌رسانی به مقام خدمت کریمانه برسیم قطعا کاری ارزشمند انجام شده است.

انتهای پیام
captcha