رزمایش «اهدا خون» پیشکسوتان نیروهای مسلح لرستان برگزار شد
کد خبر: 3916792
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

رزمایش «اهدا خون» پیشکسوتان نیروهای مسلح لرستان برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در ادامه روند اهداء کمک‌های مؤمنانه مردم خیر و سخاوتمند استان لرستان، رزمایش اهدای خون توسط پیشکسوتان نیروهای مسلح لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‎شود.

رزمایش «اهدا خون» پیشکسوتان نیروهای مسلح لرستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌اله توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، شنبه، 25 مردادماه، در رزمایش اهدای خون که توسط پیشکسوتان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در درمانگاه ولایت برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: در ادامه روند اهداء کمک‌های مؤمنانه مردم خیر و سخاوتمند استان لرستان در تاریخ 25 و 26مردادماه همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور و همچنین روز تجلیل از پیشکسوتان، رزمایش اهدای خون توسط پیشکسوتان نیروهای مسلح  لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‎شود.

وی افزود: امروز جمع زیادی از پیشکسوتان نیروهای مسلح  که عموماً پیشکسوت بسیجی هستند و تعدادی از آزادگان استان جهت اهدای خون به بیماران نیازمند بستری در بیمارستان‌ها به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کردند.

توکلی عنوان کرد: پیشکسوتان بسیجی نیروهای مسلح در گذشته برای دفاع از عزت و امنیت کشور خون دادند و امروز نیز احساس تکلیف  کردند که برای سلامت جامعه و هموطنان خود خون خودشان را اهدا کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد:رزمایش اهدای خون توسط پیشکسوتان با توجه به محدودیت‌های سازمان انتقال خون و زمان بر بودن فرآیند خونگیری با توجه به حضور چشمگیر پیشکسوتان به طور یقین حدود 10 روز در استان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در استان لرستان تنها در سه شهرستان خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز پایگاه انتقال خون فعال است ولی با هماهنگی انجام شده با سازمان انتقال خون استان فرآیند خونگیری در سایر شهرستان‌ها از طریق اکیپ‌های سیار انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha