ورود موکب‌های اربعین به عرصه محرومیت‌زدایی و پشتیبانی از مقاومت اسلامی
کد خبر: 3921006
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
پلارک خبر داد؛

ورود موکب‌های اربعین به عرصه محرومیت‌زدایی و پشتیبانی از مقاومت اسلامی

رئیس سازمان توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی ایران و عراق از راه‌اندازی ستاد محرومیت‌زدایی و پشتیبانی از مقاومت اسلامی خبر داد و گفت: از موکب‌داران اربعین برای کمک به محرومیت‌زدایی و پشتیبانی از مقاومت اسلامی دعوت می‌شود.

حسن پلارک، رئیس سازمان توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی ایران و عراق، در گفت‌وگو با ایکنا، از راه‌اندازی ستاد محرومیت‌زدایی و پشتیبانی از مقاومت اسلامی خبر داد و گفت: گستره فعالیت این ستاد دربردارنده دو بخش است که یک بخش آن محرومیت‌زدایی شامل ساخت و تعمیر مسکن، مدرسه، مسجد، مراکز بهداشتی و ... در مناطق محروم ایران و سایر کشورهای هدف مانند عراق، سوریه و لبنان خواهد بود.

وی افزود: بخش دیگر فعالیت این ستاد حمایت از رزمندگان و ایثارگران فعال در جبهه مقاومت اعم از ایرانیان، فاطمیون، زینبیون و ... است.

پلارک از فعال کردن موکب‌های اربعین برای فعالیت در این ستاد و خدمات‌دهی و پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت در حوزه‌های مختلف از جمله تهیه سبد کالا، خدمات آموزشی، خدمات سازندگی و جهادی، کمک نقدی و ... خبر داد و اظهار کرد: در صورتی که حضور نیافتن موکب‌های اربعین ایرانی در مراسم اربعین امسال قطعی شود، از موکب‌داران برای پشتیبانی از رزمندگان اسلام دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha