17 هزار و 700 پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3921052
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

17 هزار و 700 پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس ۴۰ سالگی خود را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی گرامی می‌‍‌‌دارد، گفت: امسال طی برنامه‌ای از 17 هزار و 700 پیشکسوت دفاع مقدس تقدیر می‌شود.

17 هزار و 700 پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

سید یوسف ‌مولایی، فرمانده سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال ویژگی‌های خاصی دارد که نخستین ویژگی آن چهل‌سالگی این هفته است، افزود: به همین مناسبت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشور از چند ماه پیش برنامه‌ریزی خود را آغاز کرده‌اند.
مولایی گفت: برای سال‌جاری برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ایم تا ابعاد و عمق بیشتری در حوزه‌های مختلف برای شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس انجام شود.
این مسئول بیان کرد: شرایط کرونایی کشور نیز فضای خاصی را برای برگزاری مراسم‌های این هفته ایجاد کرد و سبب شد تا از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری مراسم‌ها بهره ببریم.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این هفته برگزاری نمایشگاه دستاوردها در چهار بخش انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس، سازندگی و محرومیت‌زدایی و کمک‌های مومنانه است.
فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه بازسازی عملیات خیبر است که به استان البرز واگذار شده است، همچنین قرار است از ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع‌مقدس و ایثارگران تجلیل شود.

انتهای پیام
captcha