آغاز بخش کتبی مرحله استانی مسابقات قرآن قوه قضائیه در تهران
کد خبر: 3921135
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

آغاز بخش کتبی مرحله استانی مسابقات قرآن قوه قضائیه در تهران

مسئول امور قرآنی معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران از آغاز برگزاری بخش کتبی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه در تهران خبر داد.

به گزارش ایکنا، مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه (ویژه استان تهران) در بخش کتبی با حضور کارکنان و خانواده دادگستری و ادارات کل بازرسی، تعزیرات حکومتی، پزشکی قانونی، سازمان قضایی نیروهای مسلح، زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، ثبت اسناد و املاک استان تهران آغاز شد.

مهدی داوودی‌نسب، مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران، با بیان اینکه این مرحله از مسابقات از 14 تا 21 شهریورماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این مرحله از مسابقات به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مسئول امور قرآنی معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران با ذکر اینکه این مرحله از مسابقات در دو گروه بزرگسال و زیر ۱۶ سال(آقایان و بانوان) برگزار می‌شود، تصریح کرد: تمامی اعضای خانواده قوه قضائیه اعم از کسانی که در مرحله شهرستانی شرکت کرده باشند، می‌توانند در این بخش از آزمون شرکت کنند.

داوودی‌نسب با اشاره به اینکه نتیجه آزمون بلافاصله در سیستم قابل مشاهده خواهد بود، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون تا 24 شهریورماه مهلت دارند. افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کنند از سوی معاونت فرهنگی به مرحله مقدماتی کشوری هشتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه، که حضوری برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha