دعوت از مردم فارس برای شرکت در قرعه‌کشی پژو‌هش‌های مرتبط با کرونا
کد خبر: 3921255
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

دعوت از مردم فارس برای شرکت در قرعه‌کشی پژو‌هش‌های مرتبط با کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره اجرای دو پژوهش مرتبط با کروناویروس، گفت: برای شرکت عمومی در این دو پژوهش، جوایزی در نظر گرفته شده که از عموم مردم استان دعوت می‌شود در این برنامه مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، سید روح‌الله حسینی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 16 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس، مجموعه سلامت فارس در کنار ارائه دیگر خدمات بهداشتی و درمانی، با توجه به رسالتی که در حوزه اطلاع‌رسانی عمومی داشت، در این زمینه اقدامات گسترده‌ای را برای آگاهی‌بخشی عمومی و مقابله با گسترش این بیماری در استان آغاز کرد که دستاوردهای مثبتی نیز به همراه داشت.

وی ادامه داد: با توجه به گذشت بیش از ۶ ماه از شیوع این بیماری در کشور و اهمیت سازماندهی کارشناسانه و علمی اقدامات، دو طرح پژوهشی برنامه‌ریزی شد که در هفته‌های اخیر به مرحله اجرا درآمده است.

حسینی با معرفی بیشتر این دو طرح پژوهشی افزود: نخستین طرح در زمینه سنجش سطح سواد سلامت مردم شیراز در خصوص بیماری کووید ۱۹ و دیگری نیز افکارسنجی مردم استان فارس در زمینه برنامه‌های آموزشی مرتبط با این بیماری است که پرسشنامه های مرتبط با هر طرح نیز در پایگاه اطلاع رسانی ویژه کروناویروس به نشانی corona.sums.ac.ir انتشار یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در این زمینه برای دستیابی به داده‌های مطمئن و امکان برنامه‌ریزی صحیح برای پیشبرد اهداف مقابله با کروناویروس، گفت: در همین راستا از بین افرادی که در تکمیل این پرسشنامه‌ها مشارکت داشته باشند به‌صورت هفتگی قرعه‌کشی شده و برندگان اعلام می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی طرح پژوهشی مرتبط با سنجش افکار مردم استان در زمینه برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی کروناویروس، برای شرکت‌کنندگان در تکمیل پرسشنامه این طرح پنج کارت هدیه، هر کدام به مبلغ ۵۰۰هزار ریال در هفته در نظر گرفته شده است.

حسینی اضافه کرد: دیگر طرح پژوهشی نیز ویژه مردم شیراز است که در هفته به دو شرکت‌کننده به قید قرعه، کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰هزار ریال اهدا می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دعوت از عموم مردم فارس برای مشارکت در این اقدامات پژوهشی، یادآور شد: ویروس کرونا، بحرانی همه‌گیر است که مقابله با آن، مشارکت عمومی را می‌طلبد و همه باید در این زمینه هوشمندانه و مسوولانه عمل کنیم.

علاقه‌مندان به تکمیل پرسشنامه طرح سنجش سواد سلامت مردم شیراز در زمینه کروناویروس می‌توانند اینجا کلیک کنند و علاقه‌مندان به تکمیل پرسشنامه طرح سنجش افکار مردم استان فارس در زمینه برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی مرتبط با کروناویروس می‌توانند اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام
captcha