نمایشگاه آثار برگزیده سوگواره «عبرات» در نگارخانه‌های تهران
کد خبر: 3922332
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

نمایشگاه آثار برگزیده سوگواره «عبرات» در نگارخانه‌های تهران

عکس‌های برگزیده سوگواره «عبرات» به همت فرهنگ‌سرای قرآن در دیگر فرهنگ‌سراهای تهران به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین به منظور پاسداشت و قدردانی از خالقان آثار هنری، فرهنگی و ادبی اربعین و نیز صیانت و انتقال پیام‌های تجلی یافته در قالب‌های هنری، ادب و شعر با موضوع اربعین، سوگواره بین‌المللی «عبرات» را برگزار کرد که تعدادی از عکس‌های برگزیده این جشنواره در فرهنگ‌سرای قرآن در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

این نمایشگاه از ابتدای ماه محرم در این مرکز برپا شد. به دلیل استقبال علاقه‌مندان و با هماهنگی که با سایر نگارخانه‌های فرهنگ‌سراهای شهر تهران صورت گرفت، قرار شد این تابلوها تا پایان ماه صفر به صورت دوره‌ای در نگارخانه‌های سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران به نمایش درآید.

سوگواره عبرات در نگارخانه فرهنگ‌سراهای رضوان، ابن‌سینا، گلستان، امید و رویش(واقع در فرودگاه مهرآباد) طی زمان‌بندی‌های مشخص برپا خواهد شد.

این نمایشگاه شامل 60 اثر 50×70و 100×70 است که نگاه عکاسان هنرمند ایرانی و خارجی در اربعین حسینی ثبت شده است.

نگارخانه هدی فرهنگ‌سرای قرآن با شماره تلفن 55765888 برای هماهنگی و ثبت درخواست نمایشگاه نگارخانه‌های دیگر مراکز سازمان ، آمادگی دارد تا به سهم خود گوشه کوچکی از تصاویر دلدادگی به امام حسین(ع) را در معرض دید همشهریان قرار دهد.

انتهای پیام
captcha